Indbrud I lejlighed.... {{forumTopicSubject}}
Fik den kedelige nyhed at der havde været indbrud i min og damens lejlighed inde i Odense, da jeg sad i Italien og nød min ferie, dette skal være sket mellem lørdag d. 22/6 og 9/7 da min kæreste kom tilbage.
Følgende ting er stjålet:
- Bærbar, (fuck den, gammel og INTET værd)
- Alle min dames smykker, Heriblandt nogle fra bedsteforældre som ikke fås mere, de har minimal værdi i kr. men stor betydning for hende selvfølgelig, de ting der kan skaffes igen er "ligemeget".
- Alkohol og småmønter er ikke rørt, hvilket siger mig det er "unge" som manglede hurtige penge og ikke en alkoholiker eller narkoman. Det er mig stadig en gåde hvordan de er kommet ind, ved dog vores beslag på soveværelsevinduet er revet midt over, men karmen på vinduet og rude er ikke ødelagte, kun 2 små mærker, ville mene en skruetrækker ville lave tydelige spor, men men men, må tænke videre
Men hvis der er nogle der skulle blive tilbudt billige smykker til kærsten/konen eller høre noget, alt fra Ringe, armbånd, halskæder til ørestikker, både perler, guld og sølv må de gerne høre lidt nærmere om hvor de skulle komme fra eller om de er varme osv. og smide mig en besked
Ved dette er et skud i tågen, men for hendes skyld prøver jeg alligevel.
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
min far fik nakket 7 flasker sprut, knap 200 vhs bånd og 4m vd siden af på et bord, lå der kamera og pc udstyr for 150.000kr samt der i kælderen var ting for et langt større beløb.
lyder mere som om de har vist hvad de sku gå efter ?
håber i får jeres ting tilbage selvom chancen nok desværre er minimal
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 833 Svar: 1.525
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
det kan ligeså godt være nogen der har set jer pakke og tage afsted, det er jo den tid på året hvor alle smutter en uge eller to
det svar får man desværre kun hvis høkerne finder dem, og hvor tit gør de lige det heh
Indbrud I lejlighed....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside