{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

g2 og g3 banan ens? {{forumTopicSubject}}

en bananmanifold til en gti 8v golf 2, passer den lige over på en gti 8v golf 3, eller kræver det nogle små ændringer?

har en kammi der vil købe min banan og smide den på hans golf 3, men er ikke 100% sikker på om den passer over. motor, forbro osv. er jo ens, så hvorfor skulle det ikke passe med banan/forrør?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  g2 og g3 banan ens?
  • #2   12. jul 2008
    satte en banen på min gamle 2´er fra en 3´er og det var ikk ens .. det var lige som at der var mere plads mellem forbroen og bunden på en 3´er .. så måtte skære og svejse en del i den for at få det til at passe ..

• #3   12. jul 2008 Har bare hørt fra flere at de skulle passe lige over, præcist som så mange andre af delene mellem g2 og g3 gør i forvejen.. Men er ikke sikker i min sag, og da slet ikke nu du skriver det med pladsen mellem bund og forbro..

• #4   13. jul 2008 Er der egentlig nogen mærkbar forskel mellem en 4-1 og en 4-2-1 ? Eller hvad er formålet egentlig med to forskellige ?

Men min banan er også sådan en halv-gammel 4-1 af jern, så sælger den sgu til ham og ser hvad der sker, mht. hvor vidt det passer eller ej..

Kommentér på:
g2 og g3 banan ens?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce