{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Termostat problemer. HJLÆP!! {{forumTopicSubject}}

Hej folk.

Jeg står i den situiation at min termostat som sidder på motoren ikke virker og derfor kører min blæser hver gang blien blir 80 grader. Men har jeg hørt engang at man bare kan kører uden den termostat indtil man lige får skaffet en ny, Passer det???

Det er en vectra B fra 96.

Håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål.

Mvh Lasse B

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Termostat problemer. HJLÆP!!
  • #1   13. jul 2008 ja det kan du godt men så tager det nok bare pisse lang tid før den bliver varm

• #2   13. jul 2008 jaja, men det behøver man jo heller ikk ha om sommeren. altså, varmen.

• #3   13. jul 2008 De æder den benzin økonomi smiley fandt jeg ud af på volvoen, før jeg fik skiftet den kørte den 6-8 km literen nu køre den 11-14 smiley

• #4   13. jul 2008 hvad er egentlig problemet?

at din blæser starter for tidligt?

du kan sagtens kører uden termostat, dog er det ikke sundt som andre også er inde på...

• #5   13. jul 2008 hey
    ja det kan du sagtens. men det er ikke særlig sundt. først og fremmest tager det en krig om af få din motor varm...
    og dernest kan din styrebox ikke rigtig finde ud af det fordi der sidder jo 2 sensore der fortæller og vandet er varmt. nåd de begge hele tiden fortæller at vandet er kold køre den på et chooker program så den for ekstra benz hele tiden. programmet bruger den hver gang du starter bilen men det slår fra når vandet i motoren bliver varmt. men nu tager det jo meget længere tid så drefor for din motor for fed blanding i lang tid.. og så går den ikke skide godt... snakker af erfaring smiley
    held og lykke med det.

• #6   14. jul 2008 Hvis din blæser kører når vandet er 80c så er det ikke din termostat den er gal med, men derimod din termotidskontakt. Få fat på en ny og skift den, det tager ikke lang tid, den sidder nok i køleren.

• #7   14. jul 2008 Mupp
    Jeg har haft pillet min termostat ud, og blæseren kørte alligevel ved de 80 grader.

• #8   14. jul 2008 Klart nok at blæseren stadig starter ved 80 grader... Termostaten har intet med blæseren at gøre!! Hvis blæseren stater for tidligt er din termokontakt blevet tosset, som Mupp skriver..

• #9   14. jul 2008 okay. men jeg prøvede at pille termokontakten af og se om der var gennemgang i den. det var der da jeg kom den ned i kogt vand. men ellers var der ikke gennemgang. så virker den vel fint??

• #10   15. jul 2008 Problemet er jo at der er gennemgang for tidligt, altså allerede ved 80c istedet for 95c (eller hvad den nu er opgivet til at slutte strømmen ved). Så det er bare på med en ny. smiley

Kommentér på:
Termostat problemer. HJLÆP!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce