{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig bilforsikring.
  • #1   16. jul 2008 jamen er der slet ingen steder hvor det er muligt at få en billigere end andre.?
    for har lige undersøgt, og de siger at jeg skal betale ca 27.000 årligt..??
    det sq for meget


  • #2   16. jul 2008 Jeg har her for nylig købt mig en Peugeot 106 GTI og jeg skal betale 13.000 kr. om året for den, det er så kasko+ansvar jeg har, men til gengæld skal jeg tage en respekt for fart kursus, fordi jeg er under 25 år og den bil jeg har købt er en GTI´er, for hvis ikke jeg tager denne kursus så vil forsikringen ligge på de 26.000. kr om året, jeg får min halveret på grund af kurset... og det er så alka forsikring jeg er forsikret hos... jeg ville gerne anbefale dig dem, men ellers held og lykke med at finde dig en billig bilforsikring...

  • #3   16. jul 2008 prøv etu

  • #4   16. jul 2008 Hamdi K: det lyder sq da godt..:p det il jeg prøve.. tak for det

  • #5   16. jul 2008 Jeg er meget glad for at kunne hjælpe dig min ven, held og lykke med det...

  • #6   16. jul 2008 undskyld jeg lige spørg engang....! Denne kursus man tager hos alka....skal man kun tage det én gang....eller skal man tage det igen efter et år eller to.....? hvor lang tid gælder den?

  • #7   17. jul 2008 Du skal kun tage det en gang og så for du et kursus bevis som du tager med til alka, som så halverer din bil forsikring, det koster 4300 kr.at tilmelde sig kurset, og som OKAY ALA siger det foregår i Jylland, mener det er i Esbjerg. Jeg synes det er et perfekt forsikringsselskab der støtter de unge fra 18-24 år med at tilbyde dem sådan et kursus, som hjælper os unge med at forsikre vores biler til nogle rimelige lave priser efter min mening. Det kommer os meget an på hvilken bil det er og hvor mange hk den yder osv...

  • #8   17. jul 2008 giver Københvn Kommune ikke tilskud til kurset...?

  • Sohaib A
    Sohaib A Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   19. jul 2008 hvis du skal købe Audi, SEAT, Skoda eller Volkswagen
    så tjek med codan, og ellers har de fleste mærke en aftale med eller anden forsikrings firma.

    link til vag forsikringer http://www.codan.dk/web/beregn/GetCodanPage?Publisher=18&Language=da&PageID=4012


Kommentér på:
billig bilforsikring.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce