{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Brændstoføkonomi Lacetti {{forumTopicSubject}}

hej... jeg har sådan en Lacetti 2,0 turbo diesel....
og den kører ikke en døjt over 13 km/litteren.

så ville jeg høre om der var nogen der har sådan en bil som har fået den til at køre længere og hvordan, ved ikk helt om det kunne være en ide at chippe den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brændstoføkonomi Lacetti
  • #1   21. jul 2008 ved ikke om det har noget og sige.. men altså min hyundai accent har også sådan en:
    Doch motor bare i 1.5 16V
    den køre efter reg papirene omkring 12.2 på literen..

ved acceleration osv kørte den omkring 8-9 på literen og ved pæn pæn kørsel (landevej) omkring 11.7 hvilket jeg syntes var totalt idiotisk..

så tænkte bare for sjov må prøve et nyt filter.. det hjalp med en halv kilomet ramte lige præcist 12.242 eller sådan noget på literen ved pæn kørsel..

så var stadig ikke tilfreds tænkte må prøve noget kn hvis det giver bedre benzin økonomi som folk siger.. havde et gammelt "DRAGSTER" filter liggende til højt tunede scootere med 32 mm karburatore osv.. så prøvede det og nu ved pæn kørsel snakker vi altså små 15.9 km literen og fuld tryk på spanden 12.1 smiley

vi snakker det her filter:
    http://www.scooter-shoppen.dk/default.aspx?c=Item&category=9811&item=10147

• #2   21. jul 2008 havde målt det på følgende måde.. tanket helt op, reset kilometer tæller ved 360kørte km kunne jeg tanke den for 22,54liter hvilket gav 15.97..

fandt lige min ok benzin regning =D

• #3   24. jul 2008 oki... så man skal prøve at give dytten lov at trække vejret??? kunne man jo prøve som en start...

tak for tippet...

• #4   28. jul 2008 Hvad er den angivet til???

• #5   2. aug 2008 det er jo fub det de lover....

• #6   9. aug 2008 heller ikk mig.... det er bare forsikringen der er et plus... kunne også godt tænke mig en kia ceed...

• #7   10. aug 2008 det hænger bare ikk sammen.. forhandleren må da kunne bevise at han kan få bilen til at køre det den er opgivet til.... man må sgu da kunne gøre et eller andet...

• #8   22. aug 2008 Jeg har også problemer med min jeg bruger 200 kr på at køre 225 km og hvis dieslen koster 9 kr/litteren det er 10.12 på litteren det er hvis jeg køre 130 MEN hvis jeg køre 110 går den kortere på litteren

det er virkelig en diesel sluger men tager den lige med dem når jeg kommer der ud senere idag ska alligevel brokke mig over min kobling

Er der forresten nogen der har haft problemer med deres skivebremser for nu køre jeg med det 3 sæt inden for 3 måneder og 18000 km de begynder bare lige pludselig at ryste

Kommentér på:
Brændstoføkonomi Lacetti

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce