{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hattehylde: montering af filt?
  • #1   29. jul 2008 i min verden så skal man ikke lave noget hvis man ikke gør det ordentligt smiley

jeg ville spraye hele pladen med lim og lade det stå lidt. så ville jeg ligge stoffet påsom en doble pølse på midten af pladen (så der kun er en lille kontaktflade.. ville så bruge en gummispartel eller noget andet og trykke filten fast til pladen og rulle det langsomt på..
    ang bagsiden.. så ville jeg skære det overskydende af og få det til at flugte 100% (man kan ligge to matrialer ovenpå hinanden og skære igennem med enhobbykniv og fjerne det mastriale der er til overs.. så kan man ik se samlingen)

• #2   29. jul 2008 (man kan ligge to matrialer ovenpå hinanden og skære igennem med enhobbykniv og fjerne det mastriale der er til overs.. så kan man ik se samlingen)

PRÆCIS!
    HUSK nu at bruge en meget skarp kniv og ikke det der sløve udkneppede lort du har snittet i lillebror og derefter en metalplade med.
    Frisk spidst og skarpt blad - så får du det bedste resultat smiley

• #3   29. jul 2008 jeg er ikke helt med, altså ville I dele det op så I tog oversiden for sig og undersiden for sig eller i et stykke? og hvor ville i ligge samlingen siger I?

• #4   29. jul 2008 Nej nej

Jeg tror Henrik's idé er at du skal rulle stoffet sammen så det ligner to skriftruller - og så rulle det fra oversiden, udover kanterne og så ind over hinanden med 2cm overlap

Derefter skærer du, med kniven sjov nok, i midten af dette overlap.
    Det er ligemeget om du skærer lige eller lidt buet eller hvad du gør, for når du har skåret hele vejen, trækker du de to ender af, så har du en perfekt samling.

Lidt svært at forklare - men bare gør som der står smiley

• #5   29. jul 2008 det prøver jeg, tak smiley

• #6   29. jul 2008 smølfen..

tak for forklaringen.. hvis der er noget jeg er dårli til så er det at få det jeg mener med så det kan forståes smiley

• #7   29. jul 2008 Hehehe jeg kender det alt for godt Henrik!

Specielt denne manøvre som i bund og grund er så lige til at man bør kunne gøre det i blinde, men det er bare noget nær umuligt at forklare!!!

• #8   30. jul 2008 men der er ik noget værre end "nemme løsninger" hvor stoffet ik er limet fast og ligger i folder og det på bagsiden ligner lotte heises hestehale.. hehe

Kommentér på:
Hattehylde: montering af filt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce