{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjek fotoalbum
  • #1   1. aug 2008 jamen dog..... du har virkelig kørt en del på det sydvestlige island.... herligt område, jeg var deroppe sidste sommer.

Sig mig... noget undrede mig. Hvordan hænger det sammen med at de kører med de forfærdelige lange trækkere, og så med et kort badekar, som endda kun er 2 akslet? Hvor meget må de veje på den sammensætning deroppe? For mange af dem, kom da med betydelige store læs af sten og sådan.

• Kristján K
    Kristján K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 42
    #2   1. aug 2008 Det er helt i orden, på denne måde er entreprenør kørselen i Island, en dag du skal køre med maskintrailer og den anden dag skal du køre med det badekar lige du kalde det hehe! Men 2 akslet vogn på luftfjedring kan være 40 ton men det er meget magelig og meget hyppig ad har en dispensation til 44 ton, dog ikke ef vognen er med parabell fjedring!

• #3   1. aug 2008 Et 2-akslet badekar må laste det samme som en 30 m3'.. Og så er de dejligt nemme at komme rundt med.. Thomas juul olsen og Rørby johansen har et par stykker, og de laster lige så meget som de almindelige 30 m3'...

• #4   1. aug 2008 Fin hjemmeside for øvrigt.. Og rigtig fin bil!!

• #5   1. aug 2008 Meget fin hjemmeside.

• Kristján K
    Kristján K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 42
    #6   2. aug 2008 Tak for det!!

Kommentér på:
Tjek fotoalbum

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce