472 visninger
|
Oprettet:
vil ikke trække {{forumTopicSubject}}
Hej alle, er der en som kan hjælpe mig? nåre jeg sætter en campingvogn eller en trailer på krogen vil bilen ikke trække perioisk, når der ikke er noget på krogen vil den godt, det er somom at der bliver lukket af når man retter højre fod ud med noget på krogen, i går da jeg kørte hjem kun med bilen var den spral levende, men begyndte at hakke lidt når den skulle op ad en lille bakke, kan det være en magnetventil eller???
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 56 Svar: 159
en diesel skal kunne trække hvis der er: brændolie, luft og kompression.
nu er det jo nok elektronisk reguleret beændstoftilførsel, det kender jeg ikke så meget til, men når du siger den ikke trækker periodisk, mener du så at det er som motoren er ved at gå ud, eller bare at der ikke er ryk i den
Hvor længe er de perioder?
jul 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 35 Svar: 603
aug 2008
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 13
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 56 Svar: 159
110 dieselhypper rykker meget mere end 110 benzin, så der burde være smæk nok i den.
aug 2008
det kan godt lyde meget banalt, man har du tjekket luftfiltret ikke er stoppet..?
en diesel skal kunne trække hvis der er: brændolie, luft og kompression.
nu er det jo nok elektronisk reguleret beændstoftilførsel, det kender jeg ikke så meget til, men når du siger den ikke trækker periodisk, mener du så at det er som motoren er ved at gå ud, eller bare at der ikke er ryk i den
Hvor længe er de perioder?
Jeg vil også lige sige at den kan køre 80 med trailer, så er der en bakke og den trækker ikke, ned i 4. eller 3. gear og så trækker den igen til de 80, men vil ikke holde farten.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 6
Jeg havde præcist det problem du beskriver med min.
Det eneste jeg gjorde var at skifte det 7 polede el stik på bilen, da den var irret inden i. siden ad har jeg ingen problemer haft og det trækker fantastisk. Håber det hjælper dig.
aug 2008
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 6
Ja el udtaget ved anhænger trækket.
vil ikke trække
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside