{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Bolig / lejlighed i København . hjælp {{forumTopicSubject}}

Salaam alle sammen, håber i har det godt.. Nu skal i høre

Jeg overvejer at flytte til københavn, da min videregående uddannelse er derover.. Og med mig flytter mine forældre også da jeg helst ikke vil bo alene. Vi har søgt bolig i københavn, men priserne er vanvittige.. Skal ikek være noget stort, bare en villa på omkring 100kvm, det er fint.. Og behøver ikek være i byen, gerne lidt denfor, såsom Taastrup og lignende.. Nogen der kender et godt sted man kan søge, eller evt et godt sted man kan finde billge villaer, eller lejligheder ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bolig / lejlighed i København . hjælp
  • #1   13. aug 2008 uha et kollegium vil ikke gøre det, jeg skal jo også have familien boende smiley .. her i odense bor vi i villa, og vil selvfølgelig gerne have det samme i kbh bare lidt mindre, da vi kun er 3 nu ... men tak for linket, tjekker det lige ud

• #2   14. aug 2008 Glem alt om Villa her i KBH... Det er simpelthen for dyrt..

• #3   14. aug 2008 hehe nej jeg bor laaangt væk fra vollsmose smiley

• #4   15. aug 2008 Jeg tror ikke du vitterlig har forstået den vanvittig boligsituation i KBH. Selv i disse tider er priserne fuldstændige ublu. Jeg tror derfor ikke, at du skal regne med samme luksusbolig i form af en villa, som den i har i Odense, for de samme penge. Dertil skal man være meget rig i dag, især hvis man vil bo i København.
    Men du kan jo være heldig.

Men hvis du tager til yderområderne og forstæderne, kan du måske finde et parcelhus eller rækkehus, som i kan betale med de penge, i får for salget af jeres hus i Odense? Måske et andels projekt, idet de plejer til at være at betale endnu.

Kommentér på:
Bolig / lejlighed i København . hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce