{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Tak for Lørdag aften. {{forumTopicSubject}}

Hey

Tak for en fed aften med en lidt kaotisk start med en masse kørsel frem og tilbage. Tror måske vi skulle være blevet i Hedensted fra starten af og så have set om politiet overhovedet dukkede op. Men synes på trods af den lidt kantede start, aftenen sluttede rigtig godt.

Dog er jeg lige nød til og påtale de knaldhoveder der stod og sendte biler afsted i Hedensted til og starte med. Det er i orden folk vil hjælpe Formanden og os næstformænd/hjælpere, men det skal sgu foregå ordentlig!!! De sendte jo indtil flere biler afsted uden og se ned af banen, uden og tjekke om folk havde trukket ind, uden og tjekke for evt. biler, + der skete jo ikke en skid ingen til og guide bilerne op til start. Det var jo først da Frank, Mike og Rasmus tog over og guidede bilerne op til start at der skete noget og så tog Ronni over sammen med resten af mandskabet og så kørte det jo bare.

Så lad nu Ronni og hans mandskab om og styre det så vi kan få noget ræs i stedet for det andet pjat der!!

Vh Kim Sørensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for Lørdag aften.
  • #1   31. aug 2008 Ja super fed aften.
    syntes det var imponerende at se så mange biler på vejene da vi kørte fra det ene sted til det andet! det lukkede da helt af!
    politiet vidste da ikke hvad de skulle gøre! haha! de lød forvirret på scanneren! fandme grineren at høre på!!

Og ang. det ved hedensted? var det ikk Ronnie selv der valgte at "holde pause?

og så senere træde til igen?

• #2   31. aug 2008 Jo tror Ronni valgte og holde sig lidt i bagrunden for og se hvordan folk reagerede. Jeg kunne bare høre, at mange folk var utilfredse med måden det foregik på, hvilket jeg kun kan give dem ret.

Vh Kim Sørensen

• #3   31. aug 2008 nu var jeg ikk med igår så ved ikk lige hva der skete men min dybeste respekt til ronni og Co. det styrer det rigtig godt.

• #4   31. aug 2008 ja nemlig...
    dog kan man ikek rigtig gøre noget ved at strisserne møder op.

• #5   31. aug 2008 Synes sgu det kørte fint da det ikke var Ronni som satte bilerne igang "ikke at det ikke også gør det når Ronni sætter igang" . Det gik lige så stærkt med at få bilerne igang som det plejer, og det med at folk var utilfredse kan jeg nu ikk helt forstå . Hørte da også det modsatte . Det var også Ronni selv der valgte at køre videre, vi andre blev der bare og kørte . Folk kan jo bare blive væk hvis de ikke er tilfreds med det ræs der bliver kørt når Ronni ikke er der .

• #6   31. aug 2008 jh jeg vil bede dig ikke at lægge film klip på netted af ræs eller fra banen. for over 90% af dem som køre ønsker det ikke. du kan i stædes ligge dem på en cd også kan folk give en skilling til ræs for at få en. men ikke på netted.

takker.

• #7   31. aug 2008 Mathias --> os der havde scanner i bilen. hørte rent faktisk også at politiet var på vej til Hedensted. så jeg forstår godt at folks smutter igen.

det endte så med at politiet gav op.

De sagde noget i retning af " der er flere hundrede biler der letter fra -------- og kører på nordgående motorvej, der er så mange at vi ikke kan følge efter"

hehehe! vi var flade af grin!

• #8   31. aug 2008 rasmus K - Hvis man skal betale for det så skal det også være super prof ikke noget med 60 pixels .. men altså det kan da være ligemeget . ? er det bedre med de folk der står med mobilerne .. der er ingen der ved hvor filmene ryger hen så at han uploader her kan vel være lige meget? man kender vil os risikoen ellers kan man ligeså godt la være og købe sådanne biler og tror nu ikk politiet er så naive til at tro sådanne biler kun er til hverdags kørsel ..

• #9   31. aug 2008 HEDE --> nu er det jo ikke Rasmus, Ronni eller andre der står og siger den slags?

Det er kørerne selv!
    og jeg syntes bare at man skal respektere 100% at de billeder/film man optager ude ved selve ræset bliver holdt privat og IKKE offenftliggøres. Som f.eks. her på BG?

det er vel det mindste man kan gøre?
    de møder op og kører ræs i nogle sindsygt ulovlige biler og giver den gas hele aftenen, så vi andre har et fedt show at se på?

syntes bare det er helt i orden at man holder den slags for sig selv.
    også selv om man ikke altid kan se nummerplader på billederne.

hvis JEG kørte ræs, så ville jeg da have det på samme måde.
    syntes ikke det ville være fedt hvis folk optog min bil og lagde filmen herind. politiet kan jo sagtens se hvilken bil det er.

• #10   31. aug 2008 Peder - okey... men nu siger du ulovlige biler det vel kun udseendet?? folk har vel betalt afgift?

• #11   31. aug 2008 jah super fedt race... i aftes... men synd der ikk er flere steder i nærheden hvor vi kan kører...

• #12   31. aug 2008 Hvorfor kører vi aldrig i vejle mere egentlig?? er den helt udelukket ? eller bare i pause

• #13   31. aug 2008 den er sgu for snoet og dårlig deroppe... og mener ikk man kan se op i den anden af vejen f.eks hvis der kommer en bil mod dem der racer

• #14   31. aug 2008 Det vel bare spørgsmål om afspærring ... har der været folk der gjorde før

• #15   31. aug 2008 jah men der er sgu mange forhold der skal være der.. snakkede med ronni om det igår.. for der er jo mange der ved hvor der kører der i blandt politiet

• #16   31. aug 2008 Mathias S--> Bilerne blev sgu ikke sendt afsted lige så hurtigt som når Ronni og co. står for det. Så det kan du godt glemme. Desuden var det jo først da Frank og Rasmus gik ind og guidede bilerne frem til start at der begyndte og komme gang i den, før det var det sgu tamt!!!
    Desuden som jeg skrev først, var det nok lige en idé og vende sig om og kigge ned af banen før, man sender bilerne afsted. Der var indtil flere gange at der enten kørte en bil ud fra p-pladsen eller, at folk stod ude på vejen, sørg dog for at banen er fri.
    At folk bare kan blive væk når det ikker Ronni og co. som står for det, så tror jeg satme det bliver noget kedeligt ræs. Acceptere dog at det er Ronni og co. som står for ræset og så kom for og kigge på eller deltag, det vælger i sgu selv. Det jo heller ikke for sjov, at vi har de der dejlige gule veste på, det jo netop for folk kan se hvem der guider og hvem der er tilskuer.

Vh Kim Sørensen

• #17   31. aug 2008 jh - ja okay hvis det bliver helt sløret på nummerplader osv... så er det da i orden, for min skyld. jeg kører jo ikke ræs

men det er bare min mening. hehe...

jeg kan jo ikke påtvinge kørerne min mening. hvis nu kørerne siger at de ikke vil have film og billeder offentliggjort? er det så ikke okay at respektere det?

så kan man tage billeder oppe ved Bilka?
    jeg ved at der er mange af dem som rent faktisk KØRER ræs, som helst ikke vil have film og billeder ud på nettet af imens de kører ræs.

• #18   31. aug 2008 var rigtgit fed aften vildt så mange vi var ved bilka det var fedt smiley

• #19   31. aug 2008 Kim: JEG havde en opfattelse af at det gik lige så godt selvom Ronni ikke startede det . Den opfattelse er jo ikke sikkert alle andre har også . Hver sin mening . Ræset var blevet sendt til Horsens, og vi andre blev . Så man kan vel godt sige at det ræs som blev kørt der, var noget vi andre startede da alle andre kørte deres vej . Så at folk kommer tilbage og er utilfreds med sådan som bliver kørt, synes jeg egentlig er lidt mærkeligt .

• #20   31. aug 2008 Nu arbejder jeg for tiden i Brejning, og kan da se at der er noget stort industri i Brørup, så ved ikke om det var noget der skulle tjekkes, hvis der mangler et sted smiley

• #21   31. aug 2008 Ja god aften.

Dog utroligt mange stive bunderøve oppe i slutningen af banen som ikke fattede en meter af at blive inde til siden. Ved ikke om folk er begyndt at holde polterabend derude ??

Synes det ville være en god idé hvis en fra crew kom ned i slutningen af tilskuerrækkerne og stod. For stod sgu helt med nerver på flere gange over de stive apperater som lignede de kunne vælte ud på banen hvert minut.

Men thumbs op til ronnie og de andre som gider bruge deres tid på at holde styr på tropperne det er kanont.

• #22   31. aug 2008 Forresten nogen som har noget info på den mercer ? Den gik sgu da mega godt smiley

• #23   31. aug 2008 Lowdog --> Mercer er ML63 med 6,3 liters motor.

Hehe.. ejeren snakkede vi med. vi stilte ham nogle spørgsmål ang. hk og topfart.

han havde dette svar: Hk? "Kleeman har haft fat i den"

jeg tror den er vold syg egentlig...

i hans profil står der at den ikke har kunne måles endnu. bare det siger mig at den er rigtig tosset! hehe! smiley

• #24   31. aug 2008 Hehe fedt nok

Er sgu da vildt sådan en tung færge kan nakke så mange biler deroppe:-o

Den lød bare ik så fedt igen synes jeg, men fuck da det:D

• #25   31. aug 2008 ja udemærket aften igår, der blev kørt noget seriøst race, det er sku vildt så mange hurtige biler der kommer deroppe..

ang den mercer så hurtig er den heller ikke jeg ved da flere der kørte fra den igår inkl mig selv..

• #26   31. aug 2008 glass
    din er jo så også bare direkte sindsyg tak for et fedt show

• #27   31. aug 2008 jo deet var en rigtig fed aften.. hmm det er da fint at der er andre der vil starte men det drejer sig jo ikke kun om at starte.. der er også lige noget oprydning både ved bilka og hvor der bliver kørt. og igår brugte vi 30 - 45 min på at rydde op ca 8 mennesker. og hvis der ikke bliver ryddet op tror jeg ikke der går længe før end firmaerne går helt amok for, det ligner jo et bombekrater nogle gange. og hvorfor ikke bare lade dem der gider styre ræs og rydde op om det hele det kører jo godt som det kører..

• #28   31. aug 2008 Den mercer rykker da meget godt af en bil i den størrelse men den er da ikke vold hurtig. Jeg kørte da nem fra den med flere bil længder ikke engang starten kunne han tage mig.

Vh Kim Sørensen

• #29   31. aug 2008 det er sgu da også for nemt i sådan en mercer. det er jo bare at have penge og en tung højre fod. det er da ikke så svært.

• #30   31. aug 2008 Kim S - Var det dig der fortalte en flok unger (altså os :D) i horsens at vi ikke skulle køre ud i rundkørslen og så lige ga' et et lille show da du kørte? smiley

• #31   1. sep 2008 Aagaard ^---> er ikke lige med på hva du mener ?? Fik af vide, af flere andre da vi kom til Horsens og politiet holdte ved starten, at man ikke skulle køre mod motor vejen fordi politiet havde spærret den ene rundkørsel af og at mere politi var på vej. Så det sagde jeg videre til de folk jeg mødte, så hvis jeg mødte jer så har jeg nok sagt det til jer også regner jeg med.
    Angående show, så var den vist kun lige oppe og ramme begrænseren og så var det, dét.

Hva tænkte du da ellers på ??

Vh Kim Sørensen

• #32   1. sep 2008 jh --> hehe ja den politibil så vi godt

ved ikke lige hvad de tænkte på der. men blå blink var da tændt.
    vi smed også bare slæden rundt og tilbage til Hedensted

• #33   1. sep 2008 Syntes nu egentlig også det gik okay da Dennis startede (ham der startede inden mig) og gad sku ikke diskutere med nogen eller gøre nogen utilfredse så jeg lod bare ham om det, det første stykke tid...

• #34   1. sep 2008 Kim S - Ikke andet end det, men den gik da meget godt smiley

• #35   1. sep 2008
    Peder B Jeg er skam os slv køre.

og det har ikke så meget med om nr pladen er sletted eller man ikke kan se føren. for vi er en del som er blevt langt ind i polites system da de var ude og tage billeder en gang. og når man har en bil som der ikke køre ret mange af så kan de jo nemt sammenline billeder.

• #36   2. sep 2008 tak for en fede aften!!!!

• #37   3. sep 2008 rasmus --> okay... gør de virkelig så meget ud af det? altså ligger bilerne i register osv..?

men ja, jeg er enig. de kan nemt sammenligne bilerne på billeder. selvom de ingen nummerplade har

• #38   3. sep 2008 Peder B
    jeg er blevet stoppet af en betjent i fredericia der viste at jeg er formand for gruppen street racers 7000 og det er en lukket gruppe man ikke kan se hvis man ikke er blevet inviteret jeg kender alle medlemmerne og stadig kunne denne betjent vide at jeg er formand det siger lidt om hvad arbejde poltiet ligger i gaderace.

hvis poltiet har haft fat i dig før og din bil ér LANGT fra nomal altså ikke bare at din golf har xenon men at du har en golf 1 med 6-700hk så bliver du ved siden af det nomale system også lagt i et system for den slags biler(biler der er mistænkt for street racing)

• #39   3. sep 2008 Frank F: Der står da i din profil at du "prøver at holde styr på gruppen street racers 7000 selv om det ikke altid er lige nemt" Så de behøver jo ikke være medlem af din gruppe for at kunne regne ud du er formand for gruppen smiley

• #40   3. sep 2008 det har der ikke altid gjort

• #41   5. sep 2008 ok

Det ser bare aldrig ud til at de gør noget for at komme street racing til livs.

men jeg vidste ikke det der med registrering af bilerne. troede bare de sådan kunne huske nogle enkelte i hovedet fordi de var specielle?
    men okay, så kan jeg da godt se at de gør lidt for det.

generer ikke mig, bare de holder sig væk! hehe... smiley

Kommentér på:
Tak for Lørdag aften.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce