{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

Drengerøvs dag. Erik W. & Darren Mc. {{forumTopicSubject}}

Kursus tilbud samt Drengerøvs dag.

Erik har lejet Vandel flyveplads torsdag den 25/9 fra kl. 9.00-16.00.
Der vil være mulighed for træning i drifting med og uden instruktør i egen bil, på en veldesignet bane med god plads, samt passagertur i prof. drift bil Nissan S15, Kg. 1040, hk 663.
Ydermere bliver der mulighed for highspeed kørsel – længde på banen er 2,8 km.

2 af verdens bedste drift kører vil være til stede og hjælpe: Darren McNamara fra USA og Peter Nielsen fra Irland. Se evt. deres hjemmeside: www.mcnsport.com

Der vil være en hyggelig café i flyvertårnet med mulighed for at købe mad og drikkevarer hele dagen fra kl. 8.30-17.00.

Deltager indgang: via adressen – Van del Park, 7184 Vandel – derefter følg skiltene til gokart banen.
Bemærk at der kan være andre aktiviteter – (eks. forefindes der en gokart bane på området) så vær opmærksom på sikkerheden.

Vi mødes i flyvertårnet kl. 9.00 til kører-info.

Spørgsmål rettes til tlf.: 40 17 26 78.

Pris pr. person: kr. 2.500,00

Tilmeldingsgebyret på kr. 2.500,00 pr. person, bedes indbetalt senest den 15/9, på
kontonr.: 7140 1035689, hvis du ønsker at være med den 25/9.
Når pengene og dit navn fremgår på kontoen, er du tilmeldt.

Hvis der er nogen, som har lyst til at forberede bane, skilte og sikkerhedsafspærringer, så starter jeg og nogle hjælpere dagen før kl. 9.00, så kan jeg spare arbejdslønninger, og de som hjælper kan få det i tilskud til trænings/køre investeringer.

PS: Jeg har ikke tegnet forsikring for ting og personer og arrangementet foregår på eget ansvar.


Med venlig hilsen
Erik W. Pedersen
Dampskibsvejen 18
7120 Vejle Ø
Tlf.:..+45 40 17 26 78
Fax:.+45 75 73 77 71
www.erikw.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drengerøvs dag. Erik W. & Darren Mc.
Kommentér på:
Drengerøvs dag. Erik W. & Darren Mc.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce