548 visninger
|
Oprettet:
Arbejde i/omkring Esbjerg..??? {{forumTopicSubject}}
Hey der er vel ikke nogle der kender eller ved om der er en vognmand der søger en Chauffør i eller omkring esbjerg da jeg Mangler ...! og ellers hedder det kontant hjælp til mig fordi jeg har været for dum så det behøver i ikke rive op i..! og hvis jeg skal på det skide Kontant hjælp så vil de have mig på noget 14 dags kursus hvor jeg skal Lære hvorn jeg staver til mit navn og det kan jeg..!
Håber der er nogle der kan hjælpe..!
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 133
#Waui# Det ripper vi så ikke op i, men nu er du blevet meget klogerer. PS hver glad for at du ex. ikke har aktier, eller andre værdier, så ville de nemlig også ha at du skal sælge dem og leve for de penge inden du kan få kontant hjælp. Sådan er systemet bygget op, et sikkerhedsnet til de ALDER fattigeste
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 135 Svar: 387
okay..! ja Hende den Emsige gamle dame jeg var oppe ved og snakke med..! hun sagde af jeg ikke kunne få det hvis jeg havde bil..! om jeg så havde dte ja det har jeg jo.! så kunne jeg ikk få det sagde hun..! tænkte bare fuck..!
Men så spurgte om jeg stadig betalte af på den.:! ja det gør jeg ..! når men så kunne jeg godt få kontant hjælp-...! Ahrg var bare Arig på hende..! men viste jeg jo self ik..!
Arbejde i/omkring Esbjerg..???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside