{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

C´etait un Rendezvous - FANTASTISK!... {{forumTopicSubject}}

Via bogen Movie Car Chases, som jeg købte i USA i år, er jeg blevet gjort opmærksom på et fedt stunt/film fra 1976. Filminstruktøren Claude Lelouch smed et kamera på kofangeren af sin Mercedes W116 450SEL 6.9, der så senere fik dubbed Ferrari 275 GTB lyd ind over! (for sådan en havde Lelouch også smiley og kørte gennem Paris for fuld pedal. Det betød, at verden blev et 9 minutter langt videoklip rigere, og at Leclouch røg bag tremmer!. Et rigtig fedt videoklip. Med en bil, der kører meget stærkt gennem Paris’ gader. På turen fra Porte Dauphine over Louvre til Sacré Coeur kører de med op til 220 km/t. Det var meget i 1976 - og ubærligt stærkt gennem Paris - selv i 1976. Denne form for no-good, uetisk og farefuld kørsel er selvfølgelig totalt utilstedelig, men for fanden hvor er det fedt! Lad os bare tillade os at kalde det æstetisk. Det er lige ved at jeg bliver frankofil af det! Og vi kan jo alligevel ikke gøre noget nu. Og alle de andre børn gør det. Og far sagde at jeg gerne måtte!

http://www.youtube.com/watch?v=M3RUtJhhxPg&feature=email

Og så lige et klip fra 2006, hvor Lelouch viser hvordan han gjorde. Man kan tydeligt se at der er kommet mere trafik på 30 år - selv kl. 5 om morgenen smiley

http://www.youtube.com/watch?v=AHn5Q15kaIA&feature=related

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  C´etait un Rendezvous - FANTASTISK!...
  • #1   8. nov 2008 Jeg vil medgive at lyddubbingen kunne have været meeget bedre.... Meen visuelt så er det hvad man får, når man bare sætter et kamera i kofangeren.

Oog så er vi jo tilbage i 1976, hvor de tekniske muligheder var en kende begrænsede i forhold til i dag smiley

Kommentér på:
C´etait un Rendezvous - FANTASTISK!...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce