{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Pioneer AVH- opfører sig mærkelig? {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en Pioneer AVH-P5000DVD idag, fra ny .. Har sættet den til og det hele, også den der håndbremsekabel.. Når bilen står stille så virker den fint... Men så snart jeg sætter bilen igang så hakker den mellem billedet og den skærm hvor der står at videoen ikke kan ses mens chaufføren kører... Men når jeg så har sat bilen igang virker den igen, eller også bliver den ved med at vise den blå skærm. Når jeg så bremser helt ned, hakker den igen, og så viser den billedet igen, eller også går den tilbage til den blå skærm ... Det kan ikke være en løs forbindelse, for har sat ledningen ordentligt til ..
Hvad kan det være ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer AVH- opfører sig mærkelig?
  • #1   10. nov 2008 heheh det er fordi at den ledning til håndbremse er den ledning så du ik kan se tv,dvd osv imens du køre.. mener at det er en grøn ledning hvis jeg ik tag helt fejl, det noget ti siden jeg har monteret en ..

    den ledning (håndbremse ledning/grøn) skal du stelle... så derved snøder du den så den tror at bilen holder stille hele tiden ..

    så det er løsningen ... smiley

    og når jeg mener steller den. det er bare sæt den til stel et eller andet stel hvor der bare er stel på smiley .. (på taget, bare fjern malingen :P) hehhee


  • #2   10. nov 2008 kaldes sikkerhed... så stel, så er den fin igen;)

  • #3   10. nov 2008 Det bare sjovt, fordi jeg satte den grønne ledning som kommer fra min HU , til den grønne ledning der kommer fra bilen.. og billedet kommer frem selvom håndbremsen er nede, men den hakker rigtig meget når jeg bremser ned, eller sætter bilen igang .. Men skal nok prøve at sætte den til stel .. kan være det hjælper (:

    Du er seriøst en livredder for min Eldin smiley


  • #4   10. nov 2008 Min = mig smiley

  • #5   10. nov 2008 vil du ha en brugsanvisning ? hvor alle ledninger skal hen ??

    har du husket at vende den der sølv boks rigtigt ?? dem med 2 pile som piger frem og tilbage ?? det er vigtigt at det vender rigtgit og det skal vende: den ene skal mod bilens front og den anden mod bilens bagende.

    og den grønne ledning til håndbremsen er den som laver balladen det 100 % den skal bare til stel så virker den igen tro mig.. det er sikkerhed..

    lav det og vende tilbage og sige tak smiley ehhehehe


  • #6   10. nov 2008 heheh smiley

Kommentér på:
Pioneer AVH- opfører sig mærkelig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce