{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pinligt fælg spørgsmål...
  • #1   11. nov 2008 Hej
    Den er 5x100 et 42
    Mangler du 4 vinterdæk ???????????

• #2   11. nov 2008 Nej, har lige monteret standard Seat Ibiza fælge.. ligner lort. og er nu ved at overveje nye fælge..

Overvejer om nogen sorte med rød kant ville se fedt ud, eller om jeg skal gå tysker-stilen... hehe.

• #3   12. nov 2008 Hvilken indpresning skal jeg gå efter hvis jeg vil have 8x18 på bilen? Og får jeg problemer ved fuldt ratudslag?

• #4   12. nov 2008
    Hey.

Jeg ville vælge en 7,5x18.. Og så max 205/40/18 dæk på. Men så er der heller ingen problemer ved ratudslag!
    Og ET skal være 42 med max 10 % +/- (altså minimum 38 og max 46)
    men helst lige omkring 42

Mvh. Bjarke Benjamin

• #5   13. nov 2008 Oki, mange tak for info.

Havde tænkt mig at købe 8x18, men ikke hvis jeg får problemer med ratudslag... Selvom jeg havde tænkt mig en tyskermontering ala 195/40/18 så den rigtig er strukken ud over... hehe.

• #6   13. nov 2008 Det kunne nu også være fedt. Jeg var ved at købe 195/35/18 men det blev lige dyrt nok.. smiley

• #7   13. nov 2008 Hvordan ser det ud med din, kan man sænke bilen ned over fælgene uden de går imod karossen?

Har tænkt over at lave nogen inderskærme selv i glasfiber (arbejder med det til dagligt) så man kan sænke bilen ned over hjulene, da jeg synes min bil ellers vil blive alt for høj...

Er nemlig ved at lokke kæresten til at jeg må invistere i en luftundervogn, til bilen... og vil derfor gerne have så jeg kan smide den helt ned på maven når alt luften er ude, uden at skærmkanterne hviler på hjulene... hehe.

• #8   14. nov 2008 Puha.. Det skal jeg vist se før jeg kan forestille mig det.. Men jeg kunne forestille mig at du bliver nødt til at rulle skærmene som et minimum. Måske endda lave de inderste metalskærme helt om (altså dem under plastik inderskærmene).. Men har ikke været inde på sådan et projekt før så skal ikke kunne sige det med sikkerhed! Men du kan sagtens sænke bilen på traditionel vis hvis du smider de smalle dæk på fælgene!
    Jeg startede med 225/40/18 på mine og det var alt stort. Den sled simpelthen på inderskærmene og gik på over huller osv. Men efter at have skiftet til 205/40/18 så er problemet løst. Endda så meget at jeg kan sænke den. Men det bliver nu først til foråret!

Kommentér på:
Pinligt fælg spørgsmål...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce