{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Corolla Coupé KE35 skal sælges {{forumTopicSubject}}

Vi er løbet tør for plads. http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=651129
Den har været min siden 1991, og det er med tungt blødende hjerte den må videre. Kom med et godt bud, og den bliver din. Den er på plader og kører som den skal. 4018 3383 Lokalitet omkring Nyborg, Fyn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corolla Coupé KE35 skal sælges
  • #1   28. nov 2008 Det er en sprød vogn men 6 biler er vist nok til 2 mennesker

Held og lykke med salget...

• #2   29. nov 2008 det kunne være ret sjovt med sådan et stykke vogntøj, men så¨ville en noget kraftigere motor jo være sagen. held og lykke med salget.
    Roland

• #3   1. dec 2008 Roland: Den kunne købes i en variant der hed SR 1600 med 140 hk og 5 trins gear. Den ville være sjov sjov smiley

• #4   1. dec 2008 okay, det troede jeg ikke. men en lille turbo, så var der drift på menuen. hehe-

• #5   1. dec 2008 SR 1600 blev brugt i rally serien og var faktisk meget frisk. Den vandt rigtig meget i midt halvfjerserne. Man kan (må dog ikke) putte en 1600 eller 2000 ccm motor i fra en Celica, den passer direkte på gearkassen. Var ved at gøre det på min første i 1989, men turde dog ikke af hensyn til Politiet (det var vist direkte nakkeskud, uden snak) Blev tilbudt en med 2 dobbel weber og overliggende knast, ny renoveret til 3500 kroner. Vildt billigt. Der er en der har bygget en SR 1600 her i dk, til klassisk rally. Hans søn er herinde.

• #6   1. dec 2008 okay, det lyder egentlig ikke helt dårligt. den ville være ret så sjov.

• #7   2. dec 2008 Den er i hvert fald ikke solgt i en original version med 140 heste; den er lavet med 2T-G motoren, der yder 108 heste (1600, Yamaha top, dobbelt overliggende knaster og to dobbelte Mikuni-Solex´er). Men den går RIGTIG godt, og er ret kraftig til så bette en bil. Havde jeg pladsen, havde jeg været køberen...

Kommentér på:
Corolla Coupé KE35 skal sælges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce