Kør Gokart I RaceHall Imod Verdens Nr1 {{forumTopicSubject}}
Hej Drenge og piger
Det her henvender sig til jer der har enten lidt motorsports erfaring, eller har kørt utrolig meget udlejnings gokart og som har styr på det!!!
KUN disse er tilladt deltagelse!!
Www.BremerJagten.Dk
D.27-28 December I RaceHall mødes alle talenterne fra dansk motorsport, det er alle de navne i kender fra gokart, formel biler osv.. Dtc kører osv kommer også..
Der er udenlandsk besøg med bla 2 kører fra CRG´s´fabriks team, deriblandt Verdens mesteren!!!
Hvis i har lyst til at prøve kræfter med nogle af de aller bedste så er det bare om at melde jer til
Håber at se nogle af jer til eventet - lav evt et BG team..
Konkurrencen er individuel, men kørene på et team får lagt deres point sammen og så tæller det til et team mesterskab også
sep 2003
Følger: 51 Følgere: 54 Biler: 5 Emner: 89 Svar: 461
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
For har da banelicens stadig om ik andet har jeg stadig licenskortet fra 2007...
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 34 Emner: 92 Svar: 233
Så skal i bar ha motorsports erfaring, eller ha kørt en masse udlejnings gokart!!
Bar i har seriøst erfaring med motorsport!!
Og licens eller tidligere licens er self også iorden!!
mar 2003
Har stor erfaring indenfor egen motorsport i bil.
Men gokart har kun været "udlejningsgokart" hvor jeg har deltaget bla i Dansk Metals lærlinge turnering og vandt efter at være kommet videre til KBH sammen med resten af Randers teamet.
Og begge gange vi har kørt gokart ved firmaet har jeg fået præmien med hjem
Men er der en der vil kortfattet forklare hvordan og hvorledes?
Skal man ha sin egen kart med eller?
For det lyder da spændene, men tror det lyder lidt for seriøst til mig.
dec 2003
Hvis du ikke allerede har fårstået du kan køre med kan det os vær lige meget
jeg deltager glad fordi jeg ved jeg er ok i udlejngnskart og det var krav så jeg deltager
mar 2003
Gider bare ikke smide 500kr for at være til grin blandt professionelle med deres egne karter til flere tusinde mere end min hverdagsbil koster
Pengene hænger ikke ligefrem på træerne
Men ja har kørt i Racehall med firmaet som sagt.
Det jeg bare synes bedst om ved GoKart er at alle er "lige" på nær kørerne så det er køreteknik og ikke maskinen det kommer an på
dec 2003
Så hør dog efter og læs og se på siden der linkes til
Det er udlejnings karter ens for alle og med vægt på osv!!!
De karter er så langt fra deres racerkarter at en normal person som er god i en udlejning vil kunne køre fra dem
Så nu ved du det mht karterne, så er der ingen tudeundskyldning for ikke og komme DO
mar 2003
Jamen så ku det sku da være 500 helt godt spenderet hvis der er overskud på kontoen til den tid
Julen er jo en dyr tid
dec 2003
Kør Gokart I RaceHall Imod Verdens Nr1
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside