{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Kør Gokart I RaceHall Imod Verdens Nr1 {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og piger

Det her henvender sig til jer der har enten lidt motorsports erfaring, eller har kørt utrolig meget udlejnings gokart og som har styr på det!!!

KUN disse er tilladt deltagelse!!

Www.BremerJagten.Dk

D.27-28 December I RaceHall mødes alle talenterne fra dansk motorsport, det er alle de navne i kender fra gokart, formel biler osv.. Dtc kører osv kommer også..

Der er udenlandsk besøg med bla 2 kører fra CRG´s´fabriks team, deriblandt Verdens mesteren!!!

Hvis i har lyst til at prøve kræfter med nogle af de aller bedste så er det bare om at melde jer til smiley

Håber at se nogle af jer til eventet - lav evt et BG team..
Konkurrencen er individuel, men kørene på et team får lagt deres point sammen og så tæller det til et team mesterskab også smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kør Gokart I RaceHall Imod Verdens Nr1
  • #1   1. dec 2008 det skal man da have licens for at køre skal man ikke?

• #2   1. dec 2008 Er det lige gyldigt hvilket licens man har?
    For har da banelicens stadig om ik andet har jeg stadig licenskortet fra 2007...

• #3   1. dec 2008 Hvis i læste hva jeg skrev

Så skal i bar ha motorsports erfaring, eller ha kørt en masse udlejnings gokart!!

Bar i har seriøst erfaring med motorsport!!

Og licens eller tidligere licens er self også iorden!!

• #4   2. dec 2008 Synes det er lidt rodet at finde ud af hvad det egentlig går ud på.

Har stor erfaring indenfor egen motorsport i bil.
    Men gokart har kun været "udlejningsgokart" hvor jeg har deltaget bla i Dansk Metals lærlinge turnering og vandt efter at være kommet videre til KBH sammen med resten af Randers teamet.
    Og begge gange vi har kørt gokart ved firmaet har jeg fået præmien med hjem smiley
    Men er der en der vil kortfattet forklare hvordan og hvorledes?
    Skal man ha sin egen kart med eller?

For det lyder da spændene, men tror det lyder lidt for seriøst til mig.

• #5   2. dec 2008 Tror os du kommer til at udgå hvis du skal ævle så meget istedet for at køre dernede smiley

Hvis du ikke allerede har fårstået du kan køre med kan det os vær lige meget smiley

jeg deltager glad fordi jeg ved jeg er ok i udlejngnskart og det var krav så jeg deltager smiley

• #6   2. dec 2008 Christian L:
    Gider bare ikke smide 500kr for at være til grin blandt professionelle med deres egne karter til flere tusinde mere end min hverdagsbil koster smiley
    Pengene hænger ikke ligefrem på træerne smiley
    Men ja har kørt i Racehall med firmaet som sagt.
    Det jeg bare synes bedst om ved GoKart er at alle er "lige" på nær kørerne så det er køreteknik og ikke maskinen det kommer an på smiley

• #7   2. dec 2008 Jamen for helvede smiley

Så hør dog efter og læs og se på siden der linkes til

Det er udlejnings karter ens for alle og med vægt på osv!!!
    De karter er så langt fra deres racerkarter at en normal person som er god i en udlejning vil kunne køre fra dem smiley

Så nu ved du det mht karterne, så er der ingen tudeundskyldning for ikke og komme DO smiley

• #8   2. dec 2008 Christian:
    Jamen så ku det sku da være 500 helt godt spenderet hvis der er overskud på kontoen til den tid smiley
    Julen er jo en dyr tid smiley

• #9   3. dec 2008 Til den tid er det for sent for dem der snakker og snakker og bar kommer lallene smiley

Kommentér på:
Kør Gokart I RaceHall Imod Verdens Nr1

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce