{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Mitsubishi Lancer 1.8 Intense {{forumTopicSubject}}

Min kollega overvejer købe ny bil så viste jeg ham sådan en .. han blev jo hel vild med den og droppet alle de andre biler han kigget på.. Han skal da over søndag og kigge på den muligvis købe den.

Nu vil jeg spørge jer. hvad synes i om den?
Nogle som har erfaringer med den bil?

Her er linket til den.
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mitsubishi-Lancer-1,8-Intense-4d_ID484700769.htm

Jeg synes personlig den er rigtig fed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi Lancer 1.8 Intense
  • #1   5. dec 2008 Den er virkelig flot at se på.
    Men bilen er så ny at næsten ingen har noget erfaring med den.. Men tror sku han vil blive glad for det..

Held og lykke..

///MP

• #2   5. dec 2008 Ja det syns jeg også.. Den er virkelig flot på de billeder.. Alt passer på den, fælge , farve osv. Syns det hele spiller bare godt sammen.
    Tror det den perfekte bil for ham.. Han bliver nok rigtig glad for den..

+ Jeg får en flaske Jack D vis han køber den fordi jeg fandt den :D.

• #3   5. dec 2008 jeg var SÅ tæt på købe sådan en inden jeg fik nissanen, det er en dejlig bil, super komfort og god undervogn, jeg har ejet mitsubishi galant 2.0v6 før, der er bare en ulempe, reserve delene er dyre men mitsu er en god bil.

Den lancer der, det er ikke lige en racer bil, men kan være super lækker familie, daglig dags bil, den er lidt tung i røven, har prøve kørt den. synes bare den fik for meget støj ind ( jeg gav den selfølgelig gas) men en bagpotte og sænkning sæt så er den gejlet mere skal der ikke til.
    den kan jeg godt anbefale, men husk.. !!!!!!!!!!!!!!! der er altid meget værdi tab på mitsubishi i DK, så hellere vent et år eller 2 købt den brugt så sparer du halv delen smiley

• #4   5. dec 2008 Okay jamen som sagt det til min kollega.. han er ikke inde for style biler.. han syns bilen er perfekt som den.. jeg siger hvertfald mange tak for din indput.. Fortæller ham det du skrev senere idag... syns alle japser biler er dyre i reservedele sagde jeg også til ham.. falder de meget i pris forhold til andre? tror ikk han ka vente da hans nuværende bil ska snart skrottes..

• #5   5. dec 2008 ok, så synes jeg han skal købe den, men så skal han da også beholde den så længe mulig, så er den mest værd.. jeg har gået og ville og ville kog ville rigtig meget gerne købe den , men økonomien havde det ikke så godt smiley det er kun derfor jeg ikke kører i sådan en idag smiley

• #6   5. dec 2008 jamen hans plan hva også køre den indtil den blev for dyr og rep.. dvs køre den indtil den ikk kan mere smiley

men hey 200sx de sgu også fede.. flere af mine venner har sådan en drifter smiley

• #7   5. dec 2008 hehe tak, er også meget glad for den, den har været min drømme bil længe , prøvede hente en selv fra swiss men den kostede næsten det samme som herhjemme, så ventede jeg længe nok til jeg fandt en i god stand og fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til smiley
    den kører som en drøm, som en ny bil smiley er gået i gang med lille stylings project(mest interiør) her gennem vinteren, så kommer der 18" bling bling fælger til sommeren smiley har fået sænke sæt hjem der bare ligger og venter ellers ikke det vilde styling udenfor, er fandenmed træt af politiet stopper mig konstant smiley

• #8   5. dec 2008 Lækker bil men tam motor

• #9   5. dec 2008 jep men han er nu ik en racer type ..

• #10   6. dec 2008 alt udstyr er jo standard i den ;), men derimod er mener jeg bestemt ikke motoren kan kaldes alt for tam. Den har 143 hk og det er en 1,8.
    9.8 sek for 100 km det er da udemærket, mere end behovet for en "normal" bruger smiley

• #11   8. dec 2008 Well min kollega var da ude igår.. Det var bare et salgs trick bilen er solgt.. Den blev solgt i sommers.. Nedtur..

Kommentér på:
Mitsubishi Lancer 1.8 Intense

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce