{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Tilbehør til A4 {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og guttinder smiley

Jeg har erhvervet mig en Audi A4 1.8i 20v her for små 4 uger siden (kig endelig forbi min profil og stem) - Jeg mangler dog en masse småting og ideer.

* Jeg har fundet lidt alu ringe til speedometeret, dog til en lidt høj pris i form af 550 ,- .. Ved i hvor man kan finde dem billigere? (Ja, det skal være alu, gider ikke falsk t-hansen gøgl i plastik og jeg ved ikke hvad - been there done that)
- Jeg søger samtidig også nogen aluringe til temporaturstyringen samt de andre tre styringer jeg har i bilen, så det kan passe med speedometeret, på trods af det ikke sidder samme sted - dem har jeg dog ikke kunne finde.

* Jeg søger et Audi S4 rat, nogen der ved hvor man kan købe det udover Ebay? Da jeg ikke har meget forstand på handel derfra, ved jeg ikke helt hvor tryg jeg er ved dette.

* En eventuel gearknob; Jeg har fundet en som er super stilren hvilket er en stil jeg gerne vil have ud igennem bilen så den ikke bliver alt for Brian men gerne skulle beholde Audi stilen over sig - Den jeg kiggede på er en grå og delvist sort, som har en 'Start Engine' knap som lyser svagt rødt hvilket passer til alt andet i kabinen, nogen der ved om det vil se godt ud - har forhørt mig omkring og den kan godt tilpasses til min bil!

* Ellers er i MEGET velkomne til at give ideer og andre ting til hvad i synes kunne passe flot ind, hovedsageligt inde i kabinen - har en del planer med den ydre del af bilen, men det bliver nok først mod sommer, det kan i læse om i min profiltekst (omlakering, bagkofanger samt sider etc) - Søger gode ideer til kabinebelysning, eventuelt noget rødt uden det bliver for klamt og 'billigt' at se på, tror i det er muligt?

Tak til dem der gider hjælpe og læse den igennem, blev lidt længere end jeg havde planlagt ;)!
'
Jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbehør til A4
Kommentér på:
Tilbehør til A4

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce