17.246 visninger
|
Oprettet:
Problem med fjernbetjening.. {{forumTopicSubject}}
Hey all..
Kunne pludselig ikke låse min bil op i aftes med fjernbetjeningen,, har prøvet det nogle få gange før, men der har de "fundet hinanden igen" efter en køretur, men det skete ikke denne gang
Skiftede for en sikkerhedsskyld batteriet, men det hjalp ikke,lampen lyser, men den låser/åbner ikke bilen, en der har en god ide, kan man kode dem igen på en eller anden måde ?
406- 6mdr. 2000
Jesper
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 54 Svar: 170
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 179 Svar: 419
dec 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 5
dec 2005
apr 2007
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 16
Tak for din hjælp, men tricket hjalp ikke, men du gav mig en ide, nemlig at åbne instruktionsbogen
Side 106
Hold knappen inde til lampen holder med at blinke, slip knap, den lyser nu konstant, tryk 2 gange imens bilen er i nærheden og sæt så tænding på bil i min. 3 sek. slå tænding fra og fjernbetjening virker nu!
Og det gjorde den
Har ellers snakket med 2 forskellige Peugeot forhandlere idag, den ene kunne ikke hjælpe, andet end hvis jeg kom med bil, nøgler og nøglekort og efterlod bil en hel dag, den anden mente jeg kunne sætte tænding på og sidde og trykke lidt på knappen, måske ville det virke ellers måtte jeg komme med bil, nøgler og kort og få den kodet helt om..
FLOT peugeot, det er da ikke viden der holder dem igang !
Tak for input m8
Jesper
dec 2005
feb 2007
Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 33
Jeg prøvede lige Jespers beskrivelse, og efter 10 sek virkede det igen!
Tak for beskrivelsen Jesper...
Problem med fjernbetjening..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside