{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Hva fandem gør jeg her...??? {{forumTopicSubject}}

Hey.

er ved at renuvere motoren fra min s13. en ca18det.

Har fået boret den op, og købt en masse nye stumper til den. osv

Er så ved at samle den nu, Men er så støt på en rimlig seriøst probmel.
Har nemlig købt nogle nye stempler til den. nogle Wiseco stempler.

Men det viser sig så at de rammer på den olie smøre dysse, som søger for undersmøringen af stemplerne.

Hvad fanden gøre jeg ved det...? nogle som har været for det samme...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva fandem gør jeg her...???
  • #1   2. jan 2009 det er ikk vendt forkert, det har jeg tjekket.

    Syndes osse det er meget mærkeligt.

    har købt det her: http://www.horsepowerfreaks.com/performanceparts/Nissan/180SX/Engine/Pistons

    Og det er de rigtigt stempler, har tjekket serie nummer på kassen og der står osse ca18det "turbo" og en masse andet, som osse stemmer.


  • #2   2. jan 2009 Læste om dem inde på sxoc, der er en som står med samme problem! Det er fordi de til den amerikanske motor mener jeg! De har ikke dyserne siddende, og derfor er de uden hullet!

    Prøv at søge på det inde på scox, der er ingen anden udvej end at få fingre i de rigtige stempler til EU versionen!


  • #3   2. jan 2009 har godt tænkt om det kunne være det,

    Det er jo bare skide aveligt smiley øv øv


  • #4   2. jan 2009 men nu har jeg været ude og kigge lidt på det, og tror faktisk godt det kan lade sig gøre, hvis man varmer stille og roligt på den messing dysse, så kan man bøje den lige så forsigtigt, 1-2 mm også kan stemplet faktisk godt være der.

  • #5   2. jan 2009 Var det så ik bedre at få cylinder service til at fjerne lidt på stemplet i stedet? Ville da være træls at brække en af olie dyserne og jeg ved da at på de Wiseco der sidder i min der er der en bue på den ene side og det er selvfølgelig den side hvor dysen sidder...

  • #6   2. jan 2009 Det er altså bare frem med en dremel, så tager du bare lige meget af elle stmpler, også filer du det pænt i kanten, så kører det...



  • #7   2. jan 2009 Husk lige at når du tager noget af, vil der ske ulige vægt fordeling! Når du nu laver det, og hvis du har mulighed for at dem sendt retur og få de rigtige så gør det!

  • #8   2. jan 2009 jeg fik nogle JE stempler hjem til min og der passede hullerne heller ikke så vi motificerede lidt og så virkede det men de nye er så blevet rettet fra JE så de passer.

    men vil give dig ret det er ikke det fedeste at skulle hen og slibe i nye spumper. de burde bare passe 100% hvis du har mulighed for at vente så send dem retur og få nogle hvor hullerne passer


  • #9   2. jan 2009 Det er altså ligegyldigt om du selv sliber det hak eller "de" sliber det hak,
    Den eneste forskel er at at det kommer til at tage tid osv, stemplet bliver ikke dårligere af det ,
    Det er ikke afbalanceret, så det har ikke noget at sige, hvis de laver hakket, er det stadig ikke afbalanceret,
    Det er bare vægt balanceret sammen med de andre, så de liger inden for +-2gram eller deromkring,


  • #10   4. jan 2009 jeg havde også bare lavet det hak så de kunne bruges..... uden den fjerneste bekymring

Kommentér på:
Hva fandem gør jeg her...???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce