{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pleje af lædersæder. Hvad gør i ?
  • #1   4. jan 2009 sæbe spåner og så en gang læder fedt bagefter..

• #2   4. jan 2009 Som Dennis siger sæbespåner i det daglige. Derudover giver jeg nu også sæderne engang eller 2 om året med et "leather care kit" bestående af en cleaner og noget lotion. Det noget jeg har købt hos den lokale møbelhandler.

• #3   4. jan 2009 jeg har fået et produkt fra sonax til at rense og pleje. fik det af opel i århus

• #4   5. jan 2009 Jeg bruger 7-9-13 Mirakel 5Liters dunk som mætter læderet og det blir som nyt med glans og det blir ikke glat. Dunken kan købes igennem Vibe autokemi i Svinninge. Jeg er til daglig Klargørings mand hos en Opel forhandler så arbejder med mange forskellige produkter til indvendig og udvendig brug på biler.

Til jer der vil holde lakken ved lige efter en god grund håndvoks der skal i bruge Hydro Shine det er en sprøjte voks hvor man skal bruge fibér klude til wax on wax off. Super produkt. Det kan købes igennem Tegee-dan.

Produkterne er rimlig dyre, men de er alle pengene værd.

• #5   12. jan 2009 hvor tit renser i jeres læder sæder nu er min 2 år gammel til april og jeg har ikk renset eller smurt dem ind i noget...

syntes ikk de trænger men vil da gerne forbygge at de ikk bliver slidte og grimme at kigge på....

Kommentér på:
pleje af lædersæder. Hvad gør i ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce