{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der er ikke strøm til fryser 300 kr.
  • Ophæng af reoler og billeder 1.500 kr.
  • Ceiling Lamp Replacement 1.500 kr.
  • Ophæng af loftlampe inkl krog 850 kr.
  • Opsætning af lampe 650 kr.
  • fældning af tynd højt birketræ - ikke stubfræsning 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se det her :)
  • #1   4. jan 2009 altså det du menner er at der ikke dør folk i palastina ?

• #2   4. jan 2009 smiley Min ven nej, det ikke det jeg mener, det jeg prøver at sige du skal ikke tror på alt hvad du ser på tv, det nemt at sige der 600 mennesker der er død, men har du beviser for det? Personligt så tror jeg der er kun 150-200 døde siden denne konflikt er begyndt. Jeg har holdt op med at tror på hvad politiker siger og hvad du ser på tv mest af det er en bunke lort.

Det skal så siges jeg holder ikke med nogen i denne konflikt, der jeg betragter det som de er begge skyld i det, Isreal er skyld i at ha bygget verdens støreste åbene fængsel i verdens historien. og Hamas for at brug sin egne befolkning som beskyttelse.. Men det så min menning

• #3   4. jan 2009 sidder på arbejde. der er ingen lyd nogen der gider at sige hva de siger i og sådan noget i kort træk?

• #4   4. jan 2009 Hussien du kender Hollywood ? smiley Det her er bar den muslimske udgave.. men du kan læse det her på dansk smiley
    http://da.wikipedia.org/wiki/Pallywood

• #5   4. jan 2009 BaNaNeN, Ja det jeg siger især denne konflikt, men før den konflikt ved alle at døde mange mennesker i Gaza, det ikke nogen hemmelighed, alle ved hvilken Problemer isreal har skabt ved at bygge en mur. Det Israel har lavet er en stor Aushwitz (Uden gas), Men den rigtig forbryder i alt der her er israel, når de får støtte fra USA, Så vil de forsætte med de de gør i mange år, konflikten kan aldrig løse. Ja det hårdt at se uskyldige skal lade livet for Hamas krig, personligt tror folket i Palæstina ønsker fred ikke krig, har de ikke lidt nok i forvejen? Det bliver bar krig som ikke løse en skid, men får dræbt masser af civile og gør livet til noget lort !

• #6   4. jan 2009 lige meget hvor mange der dør der nede problemet er at der burde ikk dø mennesker der nede og slet ikke palestinenser. det er deres land og det har det altid været jøderne tog det fra dem i 1940 af hjælp fra england og usa. De gav dem militær træning og våben de har de bedste af det bedste drfor kan de godt men palestinenser kæmper med hjertet og de våben de har. izraeler har aldrig haft et land de har taget et land de svin. For danskerne der ude tænk på hvis tyskland aldrig gav danmark tilbage til dansker at alle dansker kun boede på fyn og resten var deres i vil stadig have kæmpet det ved jeg selv danmark har haft frihedskæper der kæmpede for danmark og dansker det er det samme palæstinenserene gør de vil have deres land tilbage. tænk over det.

• #7   4. jan 2009 Og hvem drabte jesus det gjorde jøderne men kristne hjælper dem en dag når dommedag kommer vil de fortryde de hjalp dem. jesus er den første profet 500 år efter kom der en ny profet jesus sagde inden han døde at der vil komme en ny profet og lede folk på rette vej.....

Kommentér på:
Se det her :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce