{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

ny kobling ?? {{forumTopicSubject}}

blev ringet op fra en ven og han siger til mig_ Eldin min il er midt i kbh og koblingen er røget og den er lii blevet skiftet for ca. 2 - 3 mån siden.. tænk bare fuck ik flere koblinger hehe men så sagde jeg bare transpotere bilen over til værkestedet så laver vi den lii efter arb.

for 3 mån siden er der en mekaniker som har lavet hans bil, hvor han troede at koblingen var færdig, men det var bare koblingskabel som blev skiftet (kun ses helt ny på bilen) men mekanikeren sagde til ham at det var koblingen som var defekt, og Daniel kom af med 4000 kr, og et kabel koster ca 200 kr.

og idag jeg tag bilen på lift tag gerkassen af, udtrykkerlejen var gået igennem mendbrandfjederen- jeg tænkte bare wtf hehe- ik noget men ser normalt, og den kobling var bare aldrig nogen sinden blevet skiftet eller noget.

synes bare det er fuck`t up af folk kan snyde hindanden`s venner bare for penge.. det jo til grin... og det er ham daniels - ven som har lavet den for ham-

så nu har han fået koblingen med og skal op til ham mekanikeren og vise ham det hele og fortælle må fandme være pinligt...

tænk jer om, og være tilstede n¨r jeres bil bliver lavet... fusk fusk og fusk og det er dagen`s mekaniker... syndt man sandt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny kobling ??
  • #1   15. jan 2009 vildt at man kan finde på det...!

• #2   15. jan 2009 jeg har os hørt om en hvor han havde lagt ten på leje panderne på plejstang, så de så nye ude og ingen ridser havde.. Så næste dag, kørte ejeren en tur omkring 80kmt, så blokerede hele motoren sig..

Kan du forstille dig og ligge ten på lejepanderne?? altså det bly man bruger til karosseri hvis du ved det hehe

• #3   15. jan 2009 Haha eto sta ti je dansker smiley kæft det er surt for din ven man,at han skal snydes på den måde trist .

• #4   15. jan 2009 det viser bare folk gør alt for pengene... det jo til grin seriøst..

og det to ham daniel og ham der mekaniker er jo "venner", og tænk på imorgen han tag over til ham med den kobling som er helt smadret og gammel og viser ham den?? hvad kommer han ik til at tænke på ?? :S

og gearolie var også bare fucking sort, som normalt ik bliver sort men bare lugter.. men i dette tilfælde var det bare sort og stank..

godt nok til grin ..

• #5   15. jan 2009 perkerno : hehe da jebiga... nije mi neki prijatelj ali kad sam bio mladi i dok sam bio under uddan. arbejde jeg for en tank og det var min chef.. hehe i tako on mene kontaktiro.. da jeg også lavede hans udstødning for 1 m¨n tids siden.. heehe ali stas...

det jo bare forkeret måde at skaffe sin kunder på.. og behandle dem ..

• #6   15. jan 2009 Eldin smiley Jamen du kan ligeså godt vær flink mod ham, når han er været mod dig. han skal vær heldig han har dig, det at han ringer til dig,vis os at han stoler på dig som en slags ven. jeg sige det fandme flinkt af dig

Det har du fuldstændigt ret i, men danmark flydt med folk som synder andre når de får muligheden, der er så trist ..

• #7   15. jan 2009 ja det nemlig det jo.. og mig jeg havde bare ik lyst til at lave en kobling på dette tidspunkt hehe var bare smadret i denne uge hehe men jahh jeg lavede den jo heheh : )

men sådan er det jo buraz oni nikad nece bit ko mi... oni samo gledaju svoj interes..

• #8   16. jan 2009 Hold kæft en ven han har man, han har lige kostet ham endnu flere penge nu spasser man. må håbe for ham han har regning på det så han kan få lavet det om for ser ud til at vennen(mekanikeren) er en DUMB ASS BIAAAAATCH

• #9   16. jan 2009 nej mehidini det er en fra arb. tanken daniel og hans nabo`s søn har lavet hans bil ik og det er også dansker..

har du ik får lavet din bil i nu sinan ??

men sådan er det jo .. sinan men kan ik lave det sådan med din ibil, der det er en hydraulisk koblink, jo hvis en slavecylinder er gået og skifter den imns han siger til dig at han har skiftet koblingen såå .. eheh

• #10   17. jan 2009 skal den ik laves ??

• #11   17. jan 2009 hehe okai...

Kommentér på:
ny kobling ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce