{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

G4 Sænkning..? {{forumTopicSubject}}

Halløjsa

Jeg har en G4 1,8 20v som jeg vil have sænket med nogle Eibach fjedre. Er der nogen der ved hvor meget man forholdsvis "plejer" at sænke foran og bagi for at den kommer til at stå lige så det ser pænt ud (Ikk hænge med røven) eks. 50/35, 60/40 eller ?/?. Der skal dog stadig kunne være et sæt 18" til sommer, 235/40/18.

Mvh Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  G4 Sænkning..?
  • #1   17. jan 2009 Daniel A: Oki det lyder fornuftigt.

Jeg har en masse anlæg i bagagerummet, så ville det måske være bedst med en 60/40..? Er der nogen som kører med Eibach fjedre som måske kan sige lidt om hvordan de er at køre med, komfort, holdbarhed, osv.?

• #2   17. jan 2009 Ja køb en gevind. Husk stabilisator arm og kødben ogs skal udskiftes hvis den skal helt derned - ellers risikikerer du at smadre storset hele lortet, da trækakselellers vil støde på stabilisatorarm. Kig på nv-autodele. De har alt du skal bruge

• #3   17. jan 2009 Ja, men tænker også mere på trækaksel og stabilistatorarm. Altså det kan godt lade sig gøre med 45/45, men jeg ville ikke tage chancen:D Så når min ryger i kælderen til foråret så bliver det med FK krængningsstabilisator og justerbare kødben:D

• #4   18. jan 2009 Hmm så blev jeg da så meget klogere. Overvejer lide det med en gevindundervogn.
    Tak for hjælpen gutter..!

• #5   19. jan 2009 VW - hvor langt kan den så komme ned før det bliver kritisk. Er vi ude i ca. 55 mm?

Kommentér på:
G4 Sænkning..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce