Lak af Manta {{forumTopicSubject}}
Davs derude alle sammen:-)
Min GT/E'er ryger snart afsted til autolakereren, og derfor har jeg lige nogle spørgsmål inden den ryger afsted:
Jeg har fået en pris fra lakereren på 14000kr for hele lakken og det inkluderer at vi selv laver grovspartlingen. Alle steder der har været svejst, og slebet skal vi selv spartle op. Mit spørgsmål er så:
Alle de steder som jeg har svejst, har fået en ordentlig omgang forzinkningsspray, for at beskytte det rå metal. Er det nødvendigt at grunde ovenpå zinken inden spartling, eller kan man godt spartle direkte på de steder uden forbehandling?
Der er et sted hvor C-søjlen møder bagskærmen, hvor der har været lidt overfladerust i samlingen. Det sted er blevet sandblæst og har efterfølgende zinket det. Da jeg vil beholde samlingen synlig, har jeg fået at vide, at det er en dårlig ide, at bruge alm. 2komponent spartel hertil. I stedet skal jeg bruge noget metalspartel i stedet for. Nogle der har nogle kommentarer til dette?
Håber i kan hjælpe, for vil rigtig gerne gøre det ordentligt, så der ikke er noget som bobler op eller flækker.
MvH
Christian Terkelsen
jan 2004
Følgere: 32 Biler: 11 Emner: 146 Svar: 856
jan 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 45
Tak for hjælpen ellers:-)
jan 2004
Følgere: 32 Biler: 11 Emner: 146 Svar: 856
jan 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 45
Du skulle ikke evt. vide lidt omkring det andet spørgsmål jeg havde, da jeg er lidt i tvivl her også
Lak af Manta
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside