{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spøgelsesbilist
  • #1   23. jan 2009 Det er mig et usagt mysterie, hvordan det kan lade sig noget. Noget er at forvilde sig ned i det forkerte spor på motorvejen, men ligefrem at køre videre er sgu da for hjernedødt !!!!!

Tragisk smiley

• #2   23. jan 2009 Uden pis, folk der laver det nummer skal uanset race/køn/alder/osv. have frakendt deres kørekort for altid ... no mercy.

• #3   23. jan 2009 Ja, OVENI deres bøde samt ubetingede fængselsdom !

• #4   23. jan 2009 Scarface. Den regl ønsker du nok ikke selv når du bliver så gammel smiley

Her for 2 dage siden mødte jeg en kvinde i trafikken som jeg har mødt en gang før. Hun kommer bagfra og begynder at presse mig. Hun lægger an til overhaling selvom der er optrukken inde i byen. gør hun flere gange uden at komme forbi. Jeg træder så på bremsen for at vise hende at hun køre for tæt på. (Hun er kun en 5-10 meter fra mig). Det fortsætter også ude på landevejen. Jeg vil nu mene jeg selv køre meget friskt.

Nå men så kommer vi optil et T kryds. Jeg skal til venstre det skal hun selvfølig også. Men tror i så ikke hun køre op på højre side af mig og prøver at starte før mig. Altså overhale mig højre om i et kryds. Hva fanden tænker hun på.?

Hvis det sker igen og jeg er i mondeo'en så kan det godt være hun får en lille bule hvis der er vidner på det.

Vi kommer så helt ud til motorvejen også begynder hun at gi tegn inde i bilen at jeg skal køre ind i nødsporet på vej op på motorvejen. Jeg køre så 130 km/t på motorvejen. Tror i hun overhaler der?næææ nej :-S

• #5   23. jan 2009 Er du sikker på det. Du får sikkert travlt med at sove når du kommer op i den alder smiley

• #6   23. jan 2009 Du skal sku da ikke sove nu smiley

• #7   24. jan 2009 Pappi, jeg var tæt på at gøre det sammen engang ved fisketorvet, befinder mig på dybbølsbro og skal svinge til venstre for at køre ind imod byen, men pga jeg skulle sidde og skrive sms og var så optaget af det, at jeg var tæt på at køre ned første gang istedet for anden gang, heldigvis kiggede jeg lige hurtig op og så skiltet... så det kan vel ske hvis man ikke følger med i trafikken (dumt) og nok endnu værre når det er en gammel kvinde.

• #8   24. jan 2009 Der er nok mange der er kørt forkert ned på motorvejen. Men de fleste er vel kloge nok til at stoppe inden de kommer helt ud på motorvejen.

Kommentér på:
spøgelsesbilist

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce