{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tandrem på passat
  • #1   25. jan 2009 Hej
    I tidernes morgen sagde VW at hvis du kører mange små turer generelt så anbefaler de 60000 og længere ture så er det 90000 men har du ikke en seddel hvor de har skrevet næste skift.
    Normalt hvis kilometerne ikke er blevet kørt så er det hver fjerde år..
    Men kan lige tjekke autodata når jeg kommer på værkstedet og se hvad de anbefaler..


  • #2   25. jan 2009 har kun en seddel hvornår den er skift.. så det hva jo rart og vide hvor jeg skulle skifte den

  • #3   25. jan 2009 Jonas Erbs Striben-Esbjerg CREW-Video .

    Syntes nu det lyder som en god ide at få den skiftet, men troede ikke at det var det som spørgsmålet gik på.
    Men jeg skal da lige oplyse at det at en tandrem springer kan man aldrig garantere, men overtager man en bil kan man godt fornemme hvordan tidligere ejer og hvordan han/hende evt. har behandlet sin bil, det lyter tit ud af dem der behandler biler skidt...
    Derfor også min næste konstatering som er..: Jeg har endnu ikke mødt en midaldrende bilejer der har knaldet en tandrem, men til gengæld har jeg hundredvis af gange mødt meget unge bilister og folk som piner bilerne eller som bare kørre rådden , hvor remmene er gået, jeg skal ikke påstå at det altid er sådan, jeg har bare den erfaring med t-remme....


Kommentér på:
tandrem på passat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce