{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pære i nummerplade lys
  • #1   3. feb 2009 jamen man burde bare kunne tage dem ud. de må sidde med en klips på det der glas der sidder om.

• #2   3. feb 2009 ja men husk at ligge en klud ved hvis du bruger en skruetrækker... :*)

• #3   4. feb 2009 Christian K. det ser da for nice ud det du har lavet der smiley men tak skal i have alle sammen, jeg må lige prøve at vippe dem ud så...

• #4   6. feb 2009 christian k. det ser pisse godt ud men bilen kan ikke synes med det. hehe har lige haft det problem nemlig.

• #5   6. feb 2009 hade sat dem i med de holder der var med. så sku jeg til syn i dag så belv den kaseret påmin blålille rinde i forlykterne. men de må ikke lyse hvidt bag ud. der skal være en skygge liste ved holderen så der ikke kommer hvidt lys bag ud. pisse træls. men sådan er det jo med de kære syns folk. det er åben bart heller ikke nok med en tuv godkendlse på gevind undervogn mere. lol

• #6   9. feb 2009 ja rigtig nok. men klippet ledninger til mine blå ringe foran og fandt en gammel nr plade lykt og klisterde den fast med portyl tape. og så klippet ledninger til dioderne og trak en op til den gamle nr plade lykt så kunne han ikke sige noget til det. og da jeg kom ud fra syns hallen pilt jeg den a igen og syns manden kiggede bare og grint. bare et godt tip til andre

• #7   9. feb 2009 ja der er ikke anede at gøre. men syns manden måtte bøje sig i telefonen i dag min tuv godkendelse på gevind undervogn var i orden ,, så poloen er synet uden anmærkninger. hehe

Kommentér på:
pære i nummerplade lys

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce