{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

regler for betaling á skat hved privat {{forumTopicSubject}}

Hej ville lige hører om der er nogle der kan huske hvad det er man har ret til at låne privat fra person til person uden at skulle betale skat af dette, kan ikke huske om det er 40.000,- eller hvad, jeg hved der er nogle regler for dette eller om der er nogle der har et link til hvor det dirrecte står hvad det er.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler for betaling á skat hved privat
  • #1   8. feb 2009 det er 40k har jeg også hørt

• #2   8. feb 2009 hej gutter jeg har fundet ud af det jeg fandt det i nat hvis det er familie man låner til skal det kunne dokumenteres at det er et familiemedlem, og der må man låne op til 53.900,- nye regler men det skal kunne dokumenteres, og hvis det er fra person til person så er det næsten alt hvad man låner der skal betales skat af totalt til grin men sådan er det skrevet, nye regler...det der med 40.000,- den var åbenbart old gammel..

• #3   8. feb 2009 de der 53.900,- man kan låne er selvfølgelig ikke skattepligtig..

• #4   8. feb 2009 ja men det er for gaver, det betraktes som gaver ikke lån det er deres regler og i kender de regler de selv laver om så du siger det er et lån så siger de at det er dem der laver reglerne og ikke jer...

• #5   9. feb 2009 ja det er lidt sygt, og de tager hvor de kan og de er totalt ligeglad.
    Kahya, ja af hvert familie medlem !!! men HUSK det SKAL kunne dokumenteres, ergo de skal kunne hvise alt papirer på at det er fra dem, så skal de satme have nogle dygtige revissorer, men alt den snak om dette er jo kun vis de opdager det, hvad de ikke hved har de jo ikke ondt af ;0) du ved !!!

Kommentér på:
regler for betaling á skat hved privat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce