{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.278 visninger | Oprettet:

SONAX {{forumTopicSubject}}

Nogle der har testet Sonax premium class af?: http://www.bilplejeonline.dk/search.asp?keyword=premium

Skal ha poleret små vaskeridser af. Så er SONAX Premium Class Machine Polish godt?

Eller evt: http://www.bilplejeonline.dk/product.asp?product=165

+ http://www.bilplejeonline.dk/product.asp?product=138


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SONAX
  • #1   11. feb 2009 Vi er netop blevet forhandler af premium serien. Normalt er jeg meget mod sonax, da jeg ikke syntes det er godt nok. MEN premium Class er super godt. MEN jeg ville vælge Meguiars produkter til at fjerne ridserne, en meguiars forsegler til atlukke lakken med og så premium class som topcoat.

    www.shop.klarbil.nu


  • #2   11. feb 2009 Hej Getaway in Denmark.

    Jeg har ikke selv proevet Sonax Premium. Men er du ikke rar at skrive lidt guldkorn om din oplevelse saafremt det bare virker .. Jeg er jo normalt kun fan, og det er STOR fan, af deres faelgrens.

    Michael. V. Hansen.


  • #3   11. feb 2009 I skal huske på at premiumvoksen er en naturvoks,altså en canauba voks,somgiver en flot glans, men den har ikke lang holdbarhed. Bruger den somsagt somtopcoat påmin klassiske alfa..

  • #4   11. feb 2009 Anders. I skriver da " bevarer glans og beskytter langsigtet" smiley

  • #5   11. feb 2009 Ja men det er jo relativt. Det virker længe!! MEN en syntetisk voks fra Meguiar´s.
    Sonaxén holder meget længere end f.eks en gang turtlewax.
    Som skrevet bruger jeg selv sonaxén overn på min syntetiske lakforsegler fra meguiars, da jeg syntes det sidste lak sonax giver lidt bedre dybde. Jeg er så bare klar til at give den oftere.


  • #6   11. feb 2009 Her er et review
    http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=97887&highlight=sonax

    - Nu er Sonax forholdsvis ny på carnauba-voks området, så jeg ville hellere smide mine penge ved et mærke, at der har gjort sig i dette igennem nogle år. Derudover er det for mig at se, en ret dyr voks, sammenlignet med mange andre mid-range vokse. Jeg har prøvet Sonax' normale produkter og er blevet træt af dem, da det sjældent er 'imponerende'. Det fik mig til, at søge imod USA, og England hvor der er meget viden omkring detailing/bilpleje.

    Det er måske nemmere, at give dig nogle rådgivende ord, hvis vi ved hvad du forventer af voksen. Hvad med holdbarhed? Kan du lide at pleje din bil? Vil du kunne leve med, at skulle vokse den hver 3. måned? Hvad forventer du mht. look? Skal den have "show-look" eller tager du det ikke så tungt?

    Mht. polish, så kan jeg kun sige det samme: Jeg ville vælge nogle mærker såsom Meguiars, Menzerna eller 3M. Har du poleret før?

    Jeg har lavet en hurtig voksningsguide, at der gennemgår de mest væsentlige skridt. Den kan findes under mine fotoalbum.


    Venligst,

    Ebbe


  • #7   11. feb 2009 Jeg har nu købt det. Så må vi se om lortet virker smiley

    Det gør nu ikke noget man skal veligeholde bilen mange gange. Bare det bliver et flot resultat smiley bliver da drillet med at jeg vasker min Skyline alt for ofte. hehe.


  • #8   11. feb 2009 Du harhelt ret ebbe.. Kommer jo an på hvad man vil opnå.
    Sagen er blot at sonax beståraf en høj del Canauba, som jokommer fra en palme. Den del kan der ikke pilles meget ved uden at lyve omkring produktet.

    Somj jeg prøvede at fortælle har Canauba voks en kortere holdbarhed end de syntetiske(herunder polymervokse).

    Problemet med at vokse sin bil uden at lakrense/polere den med maskine er, at man ofte ikke får fjernet nok død/oxideret lak,hvorfor resultatet holder væsentligt kortere end det kunne.

    Derfor er forarbejdet vigtigere end hvilken slags forsegler/voks du kommer på.

    Vi har arbejdet med både 3M og Meguiars begge naturligvis i de professionelle serier,og her vinder Meguiars. MEN følg ebbes guide, det er sådan man gør det give and take! Må virkelig rose guiden.

    Jeg er ogsåvild med EBBE's vilde indkøb af produkter! smiley

    INTET kan slå en god gang maskinpolering,HVIS ham der bruger maskinen ved hvad han gør.!!!

    Hvis du ikke vil igang med maskine, hvilket medfører en IKKE ubetydelig risiko, så er det vigtigt at du får brugt clay på bilen inden voksning. Clayet fjernerm, eller bør fjerne, alt "forurening" i lakken, så der kun er ridserne tilbag. Dem mådu så fjerne med lakrens/polish..

    Kort sagt. DU skal have styr på "bunden" af lakken for at få et holdbart resultat.



  • #9   11. feb 2009 Getaway-in-Denmark .
    Husk gerne selv at komme med et review og/eller nogle gode billeder så vi kan se resultatet og hvad du har fået ud af det..

    Jeg personligt ville ha gjort som allerede sagt, givet en syntetisk forsegler da holdbarheden skulle være bedre, og så give den naturlige med Canauba Voks som top coat og last touch.
    Men nu du har købt den så lad os endelig høre om den med pros/cons, og gerne billeder før og efter også smiley Så kan vi andre se om det måske var noget der var noget for os også.

    Og det med at blive drillet med man vasker sin bil for meget har vi vist alle været udsat for en gang eller fjorten smiley


  • #10   11. feb 2009 Getaway-in-Denmark .

    - Det lyder godt. Så er du "one of the few". Jeg må også støtte det, at Anders S siger: Hvad at der virkeligt gør forskellen i finish, er alle forberedelserne til voksen/forseglingen.

    - Hvilken vogn er det, at du skal polere? Farve? Er den blevet omlakeret? Er der klarlak på?
    Har du poleret en bil før? Hvilken poleremaskine har du tænkt dig, at bruge?


    Venligst,

    Ebbe


  • #11   11. feb 2009 vi kører med tilbud på sonax premium for tiden... bare til dem der måtte være intr..

  • #12   11. feb 2009 Havde nu også regnet med at den skulle vasket et par gange først. Så lanrens - poleres også vokses.

    Skal nok prøve at ta nogle billeder til jer smiley Men det bliver nok først afprøvet på mondeo'en smiley

    Har lige købt en Vossner 1400w polermaskine. Kender ikke mærket. Men nu må jeg se om den er god nok.


  • #13   11. feb 2009 DU SKAL BARE Kunne justere hastigheden..
    har du prøvet en maskine før.. er det en orbital buffer eller en rotarybuffer?


  • #14   11. feb 2009 rotarybuffer. Skal jeg prøve op uploade nogle billeder?

  • #15   11. feb 2009 ok..
    Lige et par fif. Pas på med at KANTE/tilte maskinen,
    PAS på ikke at varme lakken for meget
    PAS MEGET på når du kører på plastdele..!!!!!!
    leg med omdr. Start med lave slut med lidt højere når du har fundet teknikken lidt bedre..


  • #17   11. feb 2009 den ser da fin ud.. Jeg vil gerne lige vide om den kan trække hårdt nok eller om den falder i omdr. (lidt falder de jo altid) og hvor meget den larmer..Mit firma skal have nye og jeg er ikke tilfreds med Mekita da de LARMER helt vildt!!!

  • #18   11. feb 2009 Getaway-in-Denmark .
    Hvad gav du for den? Og hvor er den købt henne?


  • #19   11. feb 2009 Jeg købte den på auktion til lidt over 700 kr med fragt. på www.qxl.dk

    Ja jeg er også spændt på om den kan holde moment. Skulle gerne komme med posten i morgen.


  • #20   11. feb 2009 I måaldrig købe dem de har i BILTEMA..vi købte en for sjov for at se om man fik valuta for pengene når man smíder 2-3,5 K på en mærke maskine.
    De maskiner SKRIGER og har INGEN krafter.. i hvert fald ikke til prof brug. har den dog stadig liggende.. den er billig.. smiley


  • #21   11. feb 2009 Men skulle Mekita ikke være nogle af de bedste?

  • #22   11. feb 2009 Købte en i t-hansen. Det er det værste gang .... smiley

  • #23   11. feb 2009 Getaway-in-Denmark .

    - Makita'erne er i hvert fald noget af det mest holdbare og mest benyttede. Om det er den 'bedste' må siges at være ret subjektivit. :o)


    Venligst,

    Ebbe


  • #24   11. feb 2009 jeg syntes de er for dyre i forhold til hvor meget de larmer. "gearkassen" lyder lidt voldsomt. MEN de holder LÆÆÆNNGEEE.

  • #25   11. feb 2009 Anders S

    - Hvad bruger du?
    Når man har brugt dem i noget tid, så bemærker man det ikke.. Gør jeg i hvert fald ikke. Dog synes jeg, at Hitachi's larmer mere end Makita's..


    Venligst,

    Ebbe


  • #26   11. feb 2009 Getaway-in-Denmark .
    Til den pris kunne jeg godt være en smule nervøs men håber da på du har gjort et super kup og det bare spiller..!
    Men jeg har os selv haft sådan en billig en og var også den værste gang lort jeg nogensinde har haft..! Fy for satan..! Så hellere gøre det i hånden end den slags!

    Anders S
    Hvor dyre var dem i BILTEMA så? Blot for sammenlignings skyld..
    Mht. Makita'erne vil jeg give dig ret.. De larmer ikke så meget når du bruger dem og har pres på dem når de roterer i fri luft synes jeg også de larmer helt vildt meget som om det er ved at gå i stykker eller falde fra hinanden :S Selvom det nok ikke er tilfældet så kan det til tider lyde sådan..


  • #27   11. feb 2009 den fra biltema kostede ca. 400-500 kr..men det måtte prøves

    Min personlige er en Feliati tror nok det staves sådan, det er en maskine til ca 1700´moms. Men jeg har lavet MANGE hundrede biler med den, så vi kender hinanden, Ellers har vi en makita og et par andre felisati'er

    Jeg syntes mekitaen er slem i lyder, men vi går også indenfor i 7-10 timer om dagen.. så bliver man lidt ør af den larm.



  • #28   11. feb 2009 Anders S

    - Kan ikke finde nogle med det navn, kan du ikke prøve at kigge efter, hvad den hedder? smiley Og hvor forhandles de?


    Venligst,

    Ebbe


  • #29   11. feb 2009 Anders S
    Også den prisklasse jeg har haft en i, og nøøj man det ikke noget som helst værd!
    Jeg fandt dette:
    http://www.defusco.com/p2568/522-FELISATTI-WET-GRINDER-9.5A---COMPLETE-KIT/product_info.html
    Noget i den stil?

    Ebbe J
    Der var også dette http://www.lemu.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=files/billeder/LeMu/Top_Menu/Download_univers/VVT/Bore%20skaere%20og%20slibe/SIA_kartalog.pdf hvor der ku findes noget om den.. Så vidt jeg ku læse sku den ku ta 12k RPM anywho..


  • #30   11. feb 2009 felisatti hedder det. LHG-group.dk sælger dem, men de sælger ikke til private. Jeg vil dog gerne hjælpe med at købe dem til jer. Det er ikke verdens bedste, men de er SUPER til prisen OG hvis de kan holde til det jeg bruger mín til, så har i maskine for LIVET!!!

  • #31   11. feb 2009 Tja du kan jo ikke rigtig sige noget til prisklassen når det er auktion. Men jeg ved ikke engang hva den koster fra ny.

    Fik også lige 6 pc spil til 3 kr smiley

    Man kan være heldig nogle gange. Så glæder mig til at se om det er kram eller noget billigt kina bras smiley


  • #32   12. feb 2009 Hehe Get-Away..
    Jeg sad og skulle trykke paa dit link, og jeg maa vaere helt aerlig, jeg sad og taenkte " naaa lad os saa se den maskine, den lyder lidt for billig til at den er rigtigt fed".

    Der blev jeg sgu overrasket!!! gider du ikke ogsaa lige skrive hvordan den virker ?

    Mht voks som vi nu har talt saa meget om, Der har anderes og ebbe saa evigt ret. Forarbejde forarbejde forarbejde... Der er desvaerre mange som forsegler noget andenrangs arbejde...

    Glaeder mig helt vildt til at se dit resultatet.

    PS. makita, er jo min favorit, har ogsaa den dyre store flex, men makitaen er nu alligevel min bedste ven... men maaske skal der en billig en til samlingen.

    Michael.


  • #33   12. feb 2009 Hovsa Ps. jeg kan sgu ikke styre mig... Men jeg bliver bare noedt til at poste denne her!!
    Jeg sidder og laeser om Sonax, og deres produkter, de er jo mine konkullegaer.
    Anders for soeren, du virker som en fyr der har styr paa dine ting, dygtig og voldsomt interesseret.... dyrk lige denne "sonax's" egen specialist, som INGEN ide har om hvad han laver. Du er jo selv fan af forarbejde forarbejde forarbejde , saa nytter det ikke at paafoere das premium super whatever threatment ovenpaa en lak der ligner lort.

    http://www.youtube.com/watch?v=Nz-9QpIHsf0

    se imellem 3:21 og 3:22 - jeg ville skamme mig over at handle med et firma der brugte dette som et salgs pitch.. de har jo INGEN ide om hvad de laver.. Jeg er klar over Sonax er et stort firma, og at de er maegtigt dygtige til mange ting.. Men den polering er simpelthen til at braekke sig over >)

    Michael Vilnov - som ioevrigt ejer bilvask.nu og har webshop med andre produkter end sonax ( bare lige saa man staar ved sin kritik, og alle er klar over mit indlaeg er skrevet set fra MIN vinkel )


  • #34   12. feb 2009 Michael. Det er vel bare lakrens de viser der. Men ja det virker lidt som TV SHOP smiley

  • #35   12. feb 2009 Har fået maskinen i hånden. Den virker rigtig lækker. Syntes nu ikke den larmer. Men har ikke testet den rigtig af endnu.

    Bøjlen på den er desværre gået i stykker. Så nu må jeg se hva sælger vil gøre ved det smiley


  • #36   12. feb 2009 MIchael V
    Som jeg ser det så er SONAX heller ikke baseret til entusiasten som andre af de større producenter, men jeg ser derimod SONAX som middelmanden der ikke vil have sin bil ser grim ud, men ikke har det som en "besættelse" og derfor ikke går så meget op i det som vi andre. Derfor sælger de nogle lette og nemme produkter til ham der vil have sin bil ordnet hurtigt og kort i garagen så den skinner lidt i 2-3 nemme og hurtige skridt..
    Men jeg gir du nu stadig ret i det kunne være SÅ meget bedre! Men for ham hjemme i garagen ville han nok sige nej hvor den skinner flot smiley Men derfor kan deres produkter sikkert være gode nok, men nu også noget jeg vil holde mig fra alligevel..

    Getaway-in-Denmark .
    Jeg tror nu det er efter han har givet den, den dyre flotte canuba voks i baggrunden jo.
    Og ja virker som TV SHOP men meguiars har da noget lignende også så det vist bare sådan man sælger produkter..

    Ked af på dine vegne med bøjlen, men det ikke en der kan limes? Ville nok aldrig blive helt godt når man påfører tryk og bevæger den rundt..
    Vi glæder os til at høre om den, og se resultatet du har fået frem..


  • #37   12. feb 2009 Getaway-in-Denmark .

    - Nedern. Bøjler er geniale til kontrol af maskinen. Men, kan jo være, at Makita's passer - og den kan du samle op til den lette sum af 80 danske dollars.


    Venligst,

    Ebbe


  • #38   13. feb 2009 Sælger har lige sagt han skaffer en ny til mig smiley

  • #39   13. feb 2009 Getaway-in-Denmark .

    - Ikke dårligt:)


  • #40   14. feb 2009 Min mening om SONAX er at det er et middelmådigt produkt, som er bedst til amatøre(ikke negativt forstået). Vi har indkøbt premium class voksen,fordi vi manglede en Voks med et højt Canauba indenhold, og swisswax er lidt prismæssigt overkill. Meguiar's High Tech yellow wax, har vi både flydende og som PASTE. Jeg har prøve at lege en del med PASTE wax'en på egne biler (den flydende er genial!) men Paste voksen er meget svær at fjerne efter indtørring. SÅ på netop DET punkt er SONAX bedre smiley ... MEN Jeg har så sent somi går lavet min konens bil, med vores specielle lakkonservering på hele bilen, og på fronthjelmen med et ekstra lak primium class ovenpå. Nu vil jeg teste om det gør en forskel.


    Michael... Bare et proff til proff spørgsmål.. Hvad siger arbejdstilsynet til at i laver det ude hos folk<? Hvad med Olieudskiller Ventilation og Udledningstilladelse? Giver det jer problemer. Vi er netop blevet kontrolleret af både arbejdstilsynet og miljøtilsynet (hedder de ikke men det er private firmaer der varetager det for det offentlige), men har også olieudskiller og STORT ventilationsanlæg... Blev bare nysgerrig..


  • #41   14. feb 2009 Anders S

    - Indtørring? - De fleste pastewax/hardwax skal ikke "indtørre". De skal sidde i noget tid, og så tørrer man det af, før at de størkner..

    Så, påfør i et så tyndt lag som mulig på ét panel af gangen, og tør det af efter at voksen har siddet i lidt tid.

    Venligst,

    Ebbe


  • #42   14. feb 2009 Anders
    Mente du ikke den skulle blive tåget som den flydende voks...?
    For en måde der altid er nem er swipe-testen... Du kører din finger over og hvis den er tør og ikke efterlader noget så er den tilpas...
    Men vil sige som Ebbe at forsøg at få et tyndt jævnt lag...


  • #43   15. feb 2009 Jo er da udemærket klar over at det ikke skal tørre helt ind, men overflade skal som beast skriv være tåget/tørret. Er den ikke tør nok fedter det jo bare og tager en frygtelig tid at lave perfekt.

    Vi bruger lige netop det trick med fingeren. uanset hvad føler jeg at high tech yellow wax'en i paste form sætter sig betydeligt mere fast end f.eks sonax'en. vi bruger den flydende(high tech) i store mængder.
    Nu skal jeg ikke lyder som SONAX fortaler for pt.bruger jeg den mest på egne biler for at teste den...

    Som virksomhedsejer der skal betale for produkterne til over 1000 biler/året går jeg en del op i kun at bruge hvad der skal til, så det bliver påført i jævnt tyndt lag. desuden har vi en speciel maskine/pad til at påføre voks, men naturligvis kun til de flydende.

    Måske er jeg også bare en SMULE forvent mht. hvor nemme vokse skal være at aftørre igen, gider bare ikke vokse der er bøvlede eller fedter.

    Vi har en voks som fedter HELT vildt... den er så ringe, giver en fin gland men er umulig at bruge proff..... så irreterede især når man har 8 liter på lager smiley


  • #44   15. feb 2009 Anders S
    Ja det er så specielt der man kan se forskellen fra prof til entusiast da vi skal ordne et par biler om året måske, men ikke den mængde i bruger. Plus at vi som entusiast har måske også en anden tankegang money-wise - altså vi har ikke noget imod at gi dyre penge for et produkt der måske kun tilføjer lidt glans som toplayer hvorimod man som prof. ska opveje vil kunden ligge mærke til det og vil han betale ekstra for det hvis han kan se det..
    Men jeg kender godt de fedtede vokse også og kan være ret irriterende, men som entusiast er det kun min egen bil der bliver ordnet og jeg har alt den tid jeg vil så det nemmere for mig at klare..
    Men når du skal arbejde med sådanne ting hele dagen skal det også være udholdeligt og ikke besværligt og fedtet overalt..

    Mht. voksen er det jo også vigtigt den tørrer ordentligt da den skal nå at binde eller sætte sig da du ellers blot vil tørre noget af den endnu ikke bundne voks af..

    Den voks du omtaler som giver en fin glans men fedter.. Må man spørge hvad det er for en? Måske kunne man være interesseret i at købe en testportion og hvis den er god nok så ku det jo være du ku komme af med den der...


  • #45   15. feb 2009 Ja du har så evigt ret.. det er også derfor jeg syntes i er nogle fantastiske fyre, for i dele min passion omkring lak!!!

    En ALT for stor del af vores kunder er sku mere eller mindre ligeglade med lakken. J

    eg havde brugt 4 timer EFFEKTIVT på en kundes lak, og den gik fra at være et lig til en SUPER flot øse, og det ENESTE hun sagde var.."nejjj i har fået pletterne af sæderne" .. ja ok det er også fedt nok at vi kan den slags, men det tog 30 min, for alle sæderne... lakken var et mareridt men det kunne hun ikke se.

    Hvis du skal have det produkt jeg har bestilt til dig, så sender jeg dig lige en prøve med gratis.. det hedder POLYmer sealant og er IKKE fra Meguiars...


  • #46   15. feb 2009 Anders S
    Ja men den "stakkels" uvidende dame går jo nok mere op i sæderne eftersom det der hun sidder og bilen blot er transport middel så hun er ligeglad med det udvendige for ser hun ikke når hun kører..
    Men der desværre rigtigt mange der ikke har en ide til overhovedet hvordan smuk lak ser ud..
    Altså kender da op til flere der mener hvis jeg lige gir den 3 min med lidt lakrens og så en spray-on voks fra Alaska så skinner den som en showcar.. smiley
    Og den skinner da nok også mere end den gjorde før men bare så synd at lave noget ufuldstændigt og dårligt, for så forsegler de blot deres dårlige arbejde igen jo..
    Eller folk der har en svamp, en vaskebørste, lidt forskellige produkter fra Alaska tror bare de ved hvordan de får showcar finish på bilen, og ved hvordan man opnår det.. Men sandheden idag er bare at mange produkter får et fair resultat op men ikke så godt som det kunne blive hvis de vidste noget om det. Derfor de blir så stolte og kæphøje men lidt en skam..
    Kan huske jeg engang så en video på youtube om en amerikans dreng der troede han vidste hvordan han ku ordne lakken.. Han gav så bilen noget Automagic compound (strong stuff) og polerede halvdelen af hjelmen i 30sek -1 min med en pad der kunne spændes på en boremaskine.. Der kom spray ud over det hele, han sagde denne "wax" (voks) er bare god for bilen.. Så bagefter gav han den Meguiars nxt wax.. Og ja den skinnede mere end før, og ikke de samme ridser som før - men nxt wax'en har nok dækket nogle men på trods af det var de jo ikke væk og den skinnede stadig ikke flot..!
    Det den slags der kan gøre mig aarrrgghhhh smiley

    Men tror måske også til tider vi lider lidt af OBD (LÆS: Tvangstanker) om vores lak skal se godt ud, for ja vi går i detaljer! Og der mange der ikke forstår den passion "når det bare er et transportmiddel".. Ja som du betaler 3 gange så meget for som den er værd, og alligevel så du ligeglad med den..!

    Okay jamen super Anders.
    Har du fundet ud af en pris på det endnu eller måske i næste uge evt?
    Jeg også ligeglad om det fra meguiars, var mere blot for at teste af og se om det var noget der ku gi noget godt jo.. Hvis det var så kan man godt arbejde lidt med det for et bedre resultats skyld jo..


  • #47   16. feb 2009 Hej Anders.
    Proff til proff.
    Vi laver ikke bilpleje mobilt.. Kun bilvask og støvsugning.. Og jeg har en aftale med miljøstyrelsen om jeg har lov til det så længe vi kun bruger aftalte produkter.. Så jeg er ikke blevet kontroleret.. Men det er nu også en af mine kæpheste.. Altså at vi ALTID ALTID ALTID holder os inden for de rammer vi har fået af dem.
    Mht poleringer mm. så bruger jeg en vens værksted, hvor jeg har fast plads. Han har maler kabine etc. så derfor er forholdende derude altid super iorden.

    Du virker iøvrigt som en der har samme holdning som jeg til at arbejde med bilpleje, og specielt lak.. Kunne være sjovt at stikke hovederne sammen en dag.. Se på min hjemmeside og giv mig et ring.. Om ikke andet så til en snik snak om produkter / teknikker .. du ved, god hyggelig omgangstone blandt konkullegaer smiley

    Vh

    Michael


  • #48   21. feb 2009 Så har jeg lige taget et par billeder. http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=40450

    Så mangler det bare lige at blive testet ordenligt af smiley


  • #49   24. feb 2009 Getaway.. Er du tosset en flot samling produkter.
    Håber du får MAX glæde ud af det line up.. Sjældent jeg ser folk gå "all in" på den måde..
    Post lige nogle biller i sollys når du får dem.. Kunne godt tænke mig at se lidt resultater smiley
    Michael.


  • #50   24. feb 2009 Ja det var nu også lidt af et sats. Men indtil vidre så virker det godt smiley

  • #51   7. feb 2010 Hej
    Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan det gik med den vossner poleringsmaskine, den må da være testet nu smiley
    Overvejer selv at købe den på ebay


  • #52   7. feb 2010 Flemming. Har ikke prøvet andre maskiner i samme klasse så kan ikke rigtig sige om den er bedre eller værre. Men er super glad for den smiley

Kommentér på:
SONAX

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce