{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Ingen Diesel retur. Defekt pumpe? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et lille problmen med min Golf 1 1,6 Diesel. For at gøre en lang historie kort:

Bilen kørte fint, så fik den ny tandrem - kørte stadig fint, og ny olie og diesel filter. Diesel filter blev ikke fyldt op, den gik fint i tomgang de første minut, derefter begyndte jeg stille og rolig at gasse lidt op, og så gik den ud. Og havde svært ved at starte igen. Jeg fyldte diesel filter op, det hjalp ikke. Jeg tog da filter af igen, og der var den fyldt med rust flager. Jeg blæste da brændstof slangen godt igennem mellem filter og tank, og fik renset tanket nogenlunde. Og satte også klar slange mellem pumpe og filter for at se om der kommer diesel igennem. Jeg har spædet diesel ned til pumpen da den ikke selv kunne suge det op. Det hjalp lidt. Nu kan den selv - tror jeg, suge diesel op. Der skal turnes en del på starteren for at motoren starter, og den starter kun med fuld gas. Og går tit ud hurtigt igen. Nogle gange kan jeg holde liv i den, men kun hvis jeg holder motoren oppe i omrd. Kommer den for langt ned går den straks ud. Men men men, der kommer på intet tidspunkt diesel ud af retur studsen. Kan der være lort i pumpen? Nu kan jeg ikke huske hvordan en fordeler pumpe er bygget indvendig, kan jeg blæse den igennem? Eller skal der en ny pumpe på?

Tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen Diesel retur. Defekt pumpe?
Kommentér på:
Ingen Diesel retur. Defekt pumpe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce