{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 kreds - 2 kreds bremser - syn?
  • #1   13. feb 2009 nej kun godt det du vil lave det er en forbedring smiley

• #3   13. feb 2009 Tror heller ikke han vil sige noget til at du sætter en 2 kreds på....

det gør jo bare bilen mere sikker

• #4   13. feb 2009 men efter loven er det jo en ændring i bilens orig. stand, dermed en konduktions forandring, man må jo heller ikke bare sætte store bremser på sin bil, uden at de er typegodkendte til vognen osv osv.... jeg forstår heller ikke loven helt på det punkt, hvis man forbedre sin bils køre/bremse egenskaber, og det er lavet efter bogen.. men sådan er det altså bare ikke.. spørg dog din synsmand/hal.. så du ik laver noget forkert... men helt sikkert havde jeg også gjort det samme, hvis jeg stod i dit sted... pøj pøj med det..!!

• #5   13. feb 2009 Helt klart snak med din synsmand om det der du got kan komme ud for at den bremser helt forkert på grund af de dim. de bremser har de fleste biler (tommelfingerregl) bremser 70% for 30% bag når du måske ændrer det kan den lige så godt blive en dårlig opgradering.

• #6   13. feb 2009 gu gør det ej for så havde man jo nok beholdt 1 kreds det er jo lige så meget sikkerhed for andre og ham selv

• #7   13. feb 2009 det der skal til som han siger hvis han har systemet fra en anden med 2 kreds kan det ikke gå galt

• #8   13. feb 2009 okay tror jeg tager chancen
    det kan vel højest koste en 5000 i afgift hvis de ser det smiley

• #9   13. feb 2009 jeg ville heller spørge en synmand af inden du laver noget ved den, for ellers skal du jo til at lave det om.... Tid koster penge

• #10   14. feb 2009 ingen tvivl om det vil blive bedre, meen.... sæt dig lige i i tingene.. og ha syns hallen med dig, og husk at få det på skrift, 5000kr kommer du aldrig af med, det er hvad du skal gi for en hel bil jo, i den årg. men jeg tror de siger go for det, hvis det bliver lavet ordenlidt, evt. kan du sætte ventil på bag til, for at kunne styre trykket, det bliver der monteret på mange ældre biler, så de ik over bremser på bagakslen, mange usa biler har det

• #11   14. feb 2009 der kan altså kan være nogen synsmænd der uden der passer sit arbejde og går efter bogen, jeg har godt nok kun arbejdet i gamle biler i 16 års tid nu.... det er sket et par gange man bliver sendt hjem, for at gøre tingene orig. igen feks. havde jeg en nsu prinz 1000... jeg byggede skive bremser på (orig. fra en tt ) den gik ik, da det ikke var type godkendt til bilen, at jeg så efter noget tid fik den synet med det på, efter jeg havde skaffet div. papire og beviser.. og der var ingen afgift i mit tilfælde.

• #12   16. feb 2009 Da det er std på amazon fra 1968(9mdr) og frem er der ingen problemer forbundet med at sætte det på, har selv gjort det en del gange uden nogen form for problemer.

venligst Adrian

• #13   16. feb 2009 første reg. dat er 11.01.68

Kommentér på:
1 kreds - 2 kreds bremser - syn?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce