{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.292 visninger | Oprettet:

Hvad kører jeres Cupra på literen?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Er lige kommet hjem fra Norge og fik sq et chok over hvor lavet den have gået på literen..

Den have kørt 713 KM da jeg var nød til at fylde da jeg ikke viste hvornår der kom en tank igen.

Den kunne have 45 liter på så 15,8 pr. liter og hastighed har ligget på 130 næsten hele tiden har også kørt i kø i 20 min så det synes jeg er rigtig godt når man tænker på den har 350 HK. Det kunne være at man skulle have prøvet min øko fil....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kører jeres Cupra på literen??
  • #1   13. feb 2009 jeg køre ca 600 km på en tank og det er blandet kørsel, kæresten køre jo ikke lige så vanvigtig som mig hehe

  • #2   13. feb 2009 hehe det kan jeg ikke sige om min. Hun kører på helt samme måde som mig...

  • #3   13. feb 2009 hehe ! jeg vil sku ikke havde min dame ligger og race med alle dem der kommer i mor´s nye bil hehe det ender sku galt ! har sagt hun bare kan tage den ned til holeby og køre der nede hvis hun vil he

  • #4   13. feb 2009 Hehe tror der bliver konen der kommer ned og kører næste gang. Med den nye fil som vi har fået lavet færdig smiley

  • #8   14. feb 2009 Daniel har fået den nye fil i! Og han har fået 356 HK og 508 Nm. Dog skulle min meget gerne komme noget højre op, da jeg har en anden indsugning på plus benzinpumpe... Den skal over 360 HK. Nej har ikke fået skiftet den endnu. Må til at få gjort det....

  • #10   14. feb 2009 Ja hvad kan jeg sige... Nisted's forbrug lyder sandsynligt og ganske flot for en Cupra...

    Din der yder jeg ved ikke hvor mange HK, og kan køre 15,84 km pr. liter, ja det er jo intet andet end et mirakel!!!!

    Tag en bil der kører 12 km pr liter ab fabrik, pil den godt og grundigt fra hinanden, tun den sønder og sammen og REDUCER dit brændstof forbrug væsenligt!

    Ved du hva', i disse krisetider tror jeg sgu der er brug for både dig og Tech Tuning på Martorell anlægget! (I tvivl, så er det der SEAT produceres)...

    Det er jo det rene mirakel!


  • #11   15. feb 2009 Min har også altid kørt ca. 10, har dog været oppe på ca. 12 en gang. Fatter det heller ikke selv, men den gøre det... Men tror sq også at det er fordi man har kørt i så langt i så mange timer.....

  • #12   16. feb 2009 har kørt en tur til italien med 130-160 i timen, både frem og tilbage, uden kø. snit 10,6 samlet, så 50% mere lyder da fantastisk, tja nærmest usansynligt...

  • #13   16. feb 2009 Nu kører jeg meget pænt i min, og dette er også første gang jeg har fået den til det. På vejen der op gik jeg 13.3 pr. liter. Men tror da heller ikke jeg får den derop igen.....

Kommentér på:
Hvad kører jeres Cupra på literen??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce