{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiet i sønderborg.
  • #1   14. feb 2009 Hold da op, det var da lidt af en omgang...

• #2   14. feb 2009 kostede også 1020kr at finde ud af .. !

• #3   14. feb 2009 det lyder da helt vildt.. dk bliver ikk nemmere at være bilglad i..

• #4   14. feb 2009 nitte ,

• #5   14. feb 2009 Så er jeg glad for jeg kører rundt i en golf der snart ligner i 4x4 ;S

• #6   14. feb 2009 Ja de kan bare komme an.
    Synes det er fair nok de vil gøre noget ved det xenon efterhånden, for det blænder som bar pokker på en bil hvor det er efter monteret.

HansPassatTDIHald

• #7   14. feb 2009 ja ja hans jeg vil sku håbe de også finder noget på din bil en dag , for det er da vildt som du kan ned gøre andres biler og krettisere

• #8   14. feb 2009 øv ha ska vi nu også bøvle med det..

• #9   14. feb 2009 danmark........ det er sku da det mest fuckked land med alle de regler.... er da ikke blevet stoppet .... men kommer sikkert nok.............. men har de ikke andet og gå op i.......... de hopper og springer rundt efter os unge...... men har man indbrud kan de ikke lige komme............ og har prøvet og ringe til den hvor jeg var blevet stukket ned og viste hvem det var og hvor han boed...... jeg fik og vide kør på skadestue... så ser vi på det når vi har tid............. skulle nok havde sagt har set en ung lave en brænder. så var de kommet 4 bilen og 2 syns mænd.... hvad sker der for det lorte land... fatter det ikke.

• #10   14. feb 2009 Ja og jeg er bange for at grunden til vi har kunne være i kælderen i fred har været at de venter til de syntes vi er nok dernede også blokker de begge udgange og så går de ellers igang !

Det ville også forklare hvorfor de holder os hen med mund lort og kun sender en vogn igennem 1-2 gange gennem kælderen uden at stoppe, bare for at se om vi er nok ...

Det lugter sku lidt af hekse jagt ..

• #11   14. feb 2009 ja og keg køre stadig på ved kommunen , gir mig ikke over for dem

• #12   14. feb 2009 De skal være glade for de ikke har problemer som i mange andre byer med folk virkelig streetracer grund i byen , lad for f.... da folk være der gerne vil stå en aften og se på hinandens blier og få en hyggelig aften , det afholder sgu mange for at lave alt muligt andet dumt, så sønderborg politi /kommune, skulle være lykkelig over at det er sådan det forholder sig hos dem. Min far er også politi i sønderborg , og han synes også vi skal have muligheden det er langt bedre end som jeg skrev at folk ligger og køre rundt i byen .
    Men han asgde ellers der var kommet et udspil til hvad der skulle ske , han havde bare ikke fået det læst hvad de var nåe frem til. Håber bare det går op for dem hvad det vil betyde hvis vi bliver jagtet.
    Skal lige siges naturligvis skal vi så også opføre os pænt og følge reglerne.

De burde bare smide en 700 meter vej ude tæt ved ludt havnen hvor der ikke bor så mange , med de penge de bruger på at følge os og skal tage stilling til en helt masse , jamen så er nogle af de penge jo hentet hjem , og folk nede i byen kan jo føle sig mere sikker hvis de er bange for at folk køre stærkt.

• #13   14. feb 2009 altså¨det er da vildt så galt folk kan brokke sig over xenon. skal sku da bar justeres ordenligt ind så det ikke står af felsted så blænder det da ikke.. kan i ikke snart forstå det.. folk der kører med halogen pærer som heller ikk er justeret blænder da også af helvede til..

• #14   14. feb 2009 tågelys kan jeg godt følge..... det træls.......

men normal lys skal bare stilles... det fordi de fleste ikke fatter det

• #15   14. feb 2009 Død over 4x4 man intet kan bruge til i dk med grimme rotor blink ...

• #16   15. feb 2009 Brænde B.. Der kan jeg godt følge dig.. Uden under Alssundbroen kunne det sku være fedt nok en sommerdag.

• #17   15. feb 2009 De håndhæver jo bare færdselsreglerne, det er jo ikke noget at demonstrere over... Kører man med noget ulovligt må man også være klar til at modtage diverse bøder hvis man møder dem... Længere er den efter min mening ikke...
    Og ja, de har sikkert meget andet at tage sig til istedet, men den enkelte betjent gør bare hvad han får besked på...

• #18   15. feb 2009 Vi er da også nogle der bruger xenon til noget ? Klaphat !

De larmer, forurener af helvede til, og her i danmark kan du kun bruge dem hvis du skal ud og lege i mudder !

Så kan du jo selv lukke ædespalten med dit æstetik, når du nu ikke selv har argumenterne der holder !

• #19   15. feb 2009 skov.. kan ikke blive mere enig. smiley

• #20   15. feb 2009 Det er altså godt nok platte kommentarer i kommer med.. Ikke for at tage den ene eller den anden side...
    Men hvor mange ikke 4x4 larmer og forurener ikke lige så meget???
    Og det Xenon, det er da fedt nok, men det er godt nok irriterende at blive blændet af, og der er tydeligvis mange der ikke kan få det indstillet ordentligt... Og ville da mene at det nemmere kan blænde mere i en lygte der ikke er konstrueret til det, i forhold til en almindelige pære...
    Om det skal være lovlig eller ej vil jeg ikke bestemme, men det ville være dejligt hvis flere sørgede for at montere og indstille det korrekt...

• #21   15. feb 2009 For det andet så fordømmer Thomas kun Xenon alene, han sviner ikke dit valg af bil eller lignende...

• #22   15. feb 2009 er da ligeså plat at generalisere xenon sådan.for kender da flere som ikke blænder. overhovedet..

• #23   15. feb 2009 Enig !

Mit er monteret i DE linser af samme grund ! og instillet hos vw ..

• #24   15. feb 2009 Det kan vi også næsten godt blive enig om ja... Det er oss det jeg nævner, det vil være dejligt hvis flere ville montere og indstille deres xenon korrekt...

• #25   15. feb 2009 ja nemlig. det andet er pisse irriterende det synes alle vel.. men så længe de står rigtigt kan jeg ikke se problemet i at køre med det..

• #26   15. feb 2009 Vi er helt enige på det punkt...

• #27   15. feb 2009 godt nogen der kan være enige.. smiley

• #28   15. feb 2009 Manni:

Hvor har jeg nedgjort andres biler ??
    Jeg har noget imod xenon fordi man ikke får det justeret ind ordentligt, så det netop blænder. Ved ikke med dig, men jeg kan ikke se noget særligt når jeg bliver blændet, men du har måske super syn eller noget ????

Og på min bil er der intet ulovligt overhovedet, intet at komme after.. basta. Så kan ikke lige se hvorfor man håber at de finder noget på min bil. Det er sq da en plat kommentar.

HansPassatTDIHald

• #29   15. feb 2009 alle lygter blænder når de ikke er ordenlig indstilt , sådan er det bare

• #30   15. feb 2009 Hans, du hader jo alt ... Xenon dæk af brænding, tunede biler og er selv en engel...

forstår ikke hvorfor du bliver ved med at blande dig i diskutionerne, du kan jo ikke lide dem der er på bil galleri overhovedet ?? Er du masochist eller bare en blande maskine smiley

• #31   15. feb 2009 Sys helt ærligt det her er lidt til grin... For lige at tage Hans' side, kan ikke huske at han nogensinde har svinet folk personligt... Og med hensyn til diskussionerne, der hører flere synspunkter jo til, og Hans giver dem i et passende sprog, hvilket også hører hjemme i sådan et forum.. Det er noget som du, Skov, muligvis mangler...
    Han kommer, som mange andre, med sin mening, hvorved du og andre kvitterer med en personlig sviner... Det hører jo ikke til i en diskussion, det handler om at acceptere andres holdninger og meninger, som en del åbentlyst har svært ved..
    Man behøver absolut ikke være enig, men man behøver heller ikke svine folk på grund af deres mening...

Det var lige mit sure opstød... Forstår ikke hvordan det kan være så svært at holde en "voksen" tone, det er jo til tider ren børnehave og mudderkast....

• #32   15. feb 2009 sys nu også de 4x4 er pisse iritererne da de som regl har 40 grimme lygter monteret alle steder og de lyser altid og de blinder helt vildt
    så har de kingurogitter hengende selv om det ik er lovligt og her i dk findes der ik kenguruer i trafiken så hvad fanden skal de henge der for

• #33   15. feb 2009 er sku ikke tit jeg brokker mig over folks xenon... de blænder lidt mere, men nogle gange kan man SLET ikke se noget når en eller anden idiot sys det ser så fedt ud, men at andre ikke kan se noget som helst.. plejer bare at tænde langlys og tågelys.. så kan de sku lære det... desuden skulle xenon bandlyses på varevogne og 4x4.. for de blænder uanset hvordan de stilles..

• #34   16. feb 2009 Skov:

Jeg hader ikke alt. Jeg elsker rent faktisk tunede biler, og har stort set aldrig ejet en bil der ikke har været tunet på en eller anden måde.
    Blot har jeg altid haft en bil der har været forsvarlig at køre i, og jeg går ud fra de ikke har generet nogen nogensteder hvor jeg har kørt, eller boet.
    Om jeg er en engel er ikke op til mig at bedømme, men jeg er blot vokset fra nogle ting efterhånden, og har samtidig en forståelse for andre ting, såsom kritik som man burde tage op til overvejelse istedet for at stille sig på bagben og blive kællingesur.... Jeg kommer med mine synspunkter omkring ting og sager, hvilket jeg vil mene jeg har ret til, men sviner aldrig folk til herinde. Skal jeg det, vil jeg gøre det face to face...
    Jeg vil stadig blande mig i diverse diskutioner herinde da jeg som regel har en sober tone, og har et synspunkt som åbenbart irriterer dig, så er hverken en blandemaskine (men har solgt mange af dem) eller masochist, men nok en lille provokatør når alt kommer til alt

HansPassatTDIHald

• #35   16. feb 2009 Okai smiley

Bliver skam heller ikke kællinge sur smiley eller går efter dig personligt, men du virker bare lidt gnaven smiley

Syntes kun det er fedt du er lidt provokerende i debatten, men det virker bare somom du ikke kan lide alt der ikke er lovligt smiley Men da du selv har haft tunede biler kan det vel ikke være tilfældet eller ? smiley

• #36   16. feb 2009 Skov:

Det er nok fordi jeg er gammel og drikker the som een eller anden skrev for noget tid siden et sted.

Kan vældig godt lide tunede biler, og har skam stor respekt for dem som får det lavet ordentligt, dvs. at man tager alt i betragtning såsom bremse opgradering und so weiter, og ikk bare laver en bil med mange hk´ere og glemmer ting som er mindst lige så vigtige.

Hva kælderen og alt det skriveri angår, ja så tager jeg da stadig afstand til den manglende respekt der er for beboerne i området, ingen tvivl om det. Et træf kan sagtens larme mindre, men kom det hele ud af byen og uden at genere nogen, så ville det uden tvivl være mere ok i min verden at der laves brændere og spilles højt musik, men man burde lytte til klager fra vore medborgere, og så handle derefter. Det betragtes jo stadig som gadeuorden at lave en brænder osv.

HansPassatTDIHald

• #37   16. feb 2009 Jeg deler helt og holendt dit syns punkt hvad angår tuning, sikkerheden er for mig midste lige så vigtig som tuningen.

• #38   17. feb 2009 Skov:

Men for at komme tilbage til kælder diskutionen. Som sagt før, jeg gad godt bakke op omkring det, for jeg har rent faktisk nogle ideer som vil kunne hjælpe på situationen er jeg sikker på, da jeg har, for år tilbage, undersøgt nogle ting, som ligesom giver "brugerne" nogle "rettigheder".
    Det er jo simpelt nok når man bare tænker sig en smule om, og måske ser hvad andre gør og kan få lov til.
    Men det kræver en del af nogle af "brugerne" for at jeg gider indvolvere mig på det plan.
    Der er jo stadig nogle som tror man har ret til at holde træf og brænde dæk af og spille højt musik, men da må man så tro om igen, ihvertfald som det foregår nu om dage.

HansPassatTDIHald

• #39   17. feb 2009 Tja syntes snart vi har prøvet alt men uden held, tror som tidligere skrevet at de bare venter til de kan nakke os alle i kælderen på en gang.

Men vi kan jo desværre ikke "styre" andre brugeres adfærd i kælderen, men vil da godt indrømme at jeg til tider bare været irritabel over for voldsom dæk afbrænding i kælderen og også for høj musik, alt med måde men det er der jo altid nogle der ikke kan styre.

Jeg syntes det er okay folk viser et anlæg frem og spiller højt et øjeblik for så at slukke igen, men dem der står og giver hele "koncerter" er træls og det er heller ikke rimeligt for omgivelserne, hvad angår dæk afbrænding hader jeg, når folk desideret fylder kælderen med røg og måske endda har flere sæt dæk med, det er for meget, men fordi der er en der smidder en fedter på vej ud er helt okay og kan ikke genere nogle, men problemet er at nogle ikke helt ved hvor grænsen er, og det er frit for alle og derfor kan vi jo heller ikke sige noget, det er jo et holdnings spørgsmål.

• #40   17. feb 2009 Hvad snakker du om eric ??

Jeg oprettede denne tråd fordi jeg lidt nervøs for politiet vild "nakke" os i kælderen, således vi er opmærksom på at de har fået nye midler ...

Syntes det er lidt morsomt det kommer fra dig ...

Og ja jeg vil da helt vildt gerne tages og have en bøde ?? nej vel !

• #41   17. feb 2009 Hvor i dog kan.
    Jeg synes da det er fair nok når polisen passer sit job, og tjekker om bilerne er ulovlige eller ej. Som regel er det jo dem som skræpper op der ikke har rent mel i posen. Stimmts.. oder hab ich recht ?!?!

Og BrændeB: Prøv at kør ned i kælder og læs på det skilt der er dernede, så kan du se om du eller i må være dernede en fredag aften.
    Ud fra det kan du osse se lige meget hvilke forslag Skov, Manni eller hvem som helst kommer med, det er slut i kælderen, ihvertfald hvis det skal være lovligt, eller bar tilnærmelsesvis lovligt.

HansPassatTDIHald

• #42   18. feb 2009 Gør jeg da også ?

• #43   19. feb 2009 hmm.. synes det hele er kommet lidt af sporet?

Xenon: er fedt nok til nogle biler, og hvis det er så kan man sku også bare justere lygterne næsten helt ned..
    Elller hver gang der er en der blinker efter dig fordi du blænder, stiller du den bare en lille smule ned, og så til sidst er der ikke folk der blinder mere - Dog håber jeg da at i har Bi Xeneon i, pynter en lille smule mere, så det ikke bare er originalt lys når i blænder op..

4x4: Har jeg ikke det store i mod, kunne også godt tænke mig at have en på et tidspunkt, de er bare for dyre at køre i for mig.
    Larmen har jeg ikke noget imod, da det lyder lidt bedre end en der kun har sat en "sports" bagpotte på hvilket i lange træk heller ikke giver så meget ud over en masse brummen hvis man ikke har valgt den rigtige potte..

Tak for advarslen, dog har jeg da mødt dem et par gange i mantaen, men er sku ikke blevet holdt indtil siden.

Co2 og Db måler?

Har de fået inført den regel med maks Db i bilen?

• #44   19. feb 2009 Rasmus A:

Ja det har de da haft indført længe, men nok bar ikk med henblik på musik, men støj fra the auspuff, det samme med forurening, det vidste du vel godt smiley
    De tror jo at alle biler der feks. kommer i kælderen, eller bar ser smarte ud, er tunede... Gad godt vide hvor mange biler der har været i kælderen der rent faktisk er tunede.
    Dog kan man få en bøde for at spille for højt musik, det er dog latterlig når man kører og lyden flytter sig hele tiden.

HansPassatTDIHald

• #45   19. feb 2009 Ja okay.. Ja det med dB fra udstødningen vidste jeg godt.. Men havde bare hørt rygter om regler for hvor høj musikken i bilen må være med henblik på at man kan høre Ambulancer osv..

Selv om man heller ikke kan høre dem når der ikke er musik i bilen..

Tja Mantaen larmer sku ikke fra udstødningen men mere de finde brøl der kommer fra motoren..

Ang. tunede biler i kælderen, tror sku heller ikke der er så mange, med mindre BoV og Åbent filter betegnes som tun smiley

• #46   20. feb 2009 Ja nemlig ja.
    Et filter er jo ikke tuning i min verden, det samme er en BOV nu heller ikk. Har dog fået at vide at begge ting er ulovlige efterhånden.

HansPassatTDIHald

• #47   21. feb 2009 Brænde B. Kunne jeg godt tænke mig, tror egentlig heller ikke politiet sådan set har noget imod det så længe der bare er stille og rolig snak og hyggen.. Så tror jeg de skyder en pind efter det..

• #48   22. feb 2009 Ja helt bestemt...

Kommentér på:
Politiet i sønderborg.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce