{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  poler ting.
  • #1   27. feb 2009 ved man skal bruge noget voks af en art, men hvad så det smøres på med?

• #2   27. feb 2009 det plejer jeg og bruge til udstødningen for at få alt det sorte af med sådan en svamp. men har hørt man kan få sådan nogle til og sætte på boremaskine eller en båndpudser. men er ikk sikker :S

• #3   27. feb 2009 Jamen det skal jo være noget som kan slibe et gammel ventildæksel ned så det blir flot. og mange andre dele osse.

• #4   27. feb 2009 Jeg har poleret min indsugnings dæksel...
    Syntes ikke jeg ville polere ventildæksel, det er sgu en stor omgang.

Men jeg brugte vandslibepapir fra 320 op og til 2000
    Så bliver det ret fint! og så på med noget Slipol eller Autosol til sidst, bare i hånden med en klud og så lige tørre efter med noget tvist, så spiller det bare...

Det kræver bare en del vedligeholdelse, men det ser godt ud.

• #5   27. feb 2009 En fin klud selvfølgelig...
    Gerne sådan en fnugfri klud.

• #6   27. feb 2009 okay så ved jeg da hvad weekenden skal gå med. for har 100 ting som skal laves på den bil nu her. 2 nye skærmkanter i bag. malet hele bilen gøres klar til syn småting inden i. tager flere måneder og få den iorden. :S

• #7   28. feb 2009 i skal bruge fint sandapir som peder b siger... derefter scotchbrite og så nogle stofrundeller til enten boremaskine eller bænksliber.. voks på rundellerne, polere, og så slutte af med autosol eller tandpasta.. husk at slibe/polere i samme retning hele tiden, ellers bliver det flimret... og ellers sender i det bare til mig, så skal jeg nok klare det smiley

• #8   28. feb 2009 Jeg plejer bare at bruge auto sol.. Men jeg har osse lige et spørgsmål. Hvor fås de rundeller man kan sætte i en boremaskine... og hvad kan man efterbehandle med efter man har poleret det... Jeg synes memlig hurtig det bliver mat og får små skjolder og sådan...

• #9   28. feb 2009 de kan fåes hos harald nyborg. det var da det ene svar smiley

• #10   28. feb 2009 Jeg har poleret både dækslet på indsugningsmanifolden og ventildækslet, og jeg har brugt en lynsliber med sådan en pakningsafrenser på (en form for en hård svamp) og derefter fik det 3-4 gange med en stålbørste på en boremaskine, og så autosol til sidst. det blev også rigtig godt synes jeg selv smiley

• #11   28. feb 2009 det eneste der kan efterbehandles ordentligt med er nanocover, så skidt osv ikke hænger fast.. ellers er det bare at holde poleringen ved lige jævnligt... man kan sagtens give det klarlak - og det virker.. men på et tidspunkt bliver det mat, eller der kommer ridser i lakken, og så er der lang vej til at få det pænt igen

Kommentér på:
poler ting.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce