{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.832 visninger | Oprettet:

Rep fra Peugeot Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Hej 206 ejere.
Jeg fik mine løftere skiftet pga startproblemmer i koldt vejr hos peugeot på garanti efter 10 måneder kom fejlen og frosten igen... denne gang sagde de at min motor til gasspjældet blev justeret og indsug er renst. MEN det som de har lavet er en lille vacumslange fra før gasspjæl som går ned i en føler under expantionbeholderen, der er der proppet en boldt i og så er slangen ellers stripset op igen KÆFT noget fusk.... Kom med info og kommentare venner...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rep fra Peugeot Silkeborg
  • #2   15. mar 2009 Ja jeg er vildt skuffet, det er noget en "baggaardsmekaniker" kan lave, da ikke et af peugeot-danmarks egne værksteder. Vil prøve at høre værkføren i morgen om det er normalt at en reklamation på en garantirep. bliver lavet sådanne på et aut. værksted.

  • #3   15. mar 2009 Ps alle mine service og rep er lavet hos aut. peugeot værkseder, men det er sikkert sidste gang jeg ejer peugeot og bruger deres værkster.
    Det er helt vildt hvad man oplever som peugeot ejer.
    Min blev feks. udlevet med 2 forskellige farver, blå nakkestøtter i bag (har sort kabine) bremser der hyler, højtalere der ikke er monteret osv. osv.

    ALDRIG MERE PEUGEOT. synd men sandt.


Kommentér på:
Rep fra Peugeot Silkeborg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce