{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Tak for træf i p-kælderen fredag d. 27 {{forumTopicSubject}}

Heysa folkens, vil godt starte med at sige tak for en god aften, synes virkelig at det var stærke gået at 3-4 timer før træffet skrives sms'er rundt i vildskab også møder så mange op på trods af det dårligevejr. tror vi var mellem 14-15 biler da vi var flest. Det er god stil!

MEN! når det så er sagt, så er der lige noget vi skal tænke over til næste gang, da vi var 3 biler tilbage og faktisk var på vej til at forlade stedet kom opsyns manden og præsenterede sig fint, (Rigtig fin fyr) og spurgte om vi ikke en anden gang lige kunne ryde op efter os selv, han kunne se at vi havde stilled alle dåserne og macd poserne ind til siden, men han ville gerne at vi lige tog det sidste skridt og smed tingene i skralde spanden, for enden af p-kælderen længest til venstre er der en lille åbning hvor der står 4 store grønne skralde spande, hvis vi bare lige ville smide vores ting der i var han sådan set ligeglad med og vi så holdte der nede fra tidlig aften til kl lort om natten, altså for hans skyld måtte vi hellere en gerne bruge det hvis han bare slap for at ryde op efter os. Men hvis vi ikke respekterede det og blev ved med at svine ville han bede politiet om at kigge til os engang imellem, men så langt ville han helst ikke gå, han ville hellere snakke med os først, og derfor lovede jeg at sige det videre til alle jeg kunne komme i nærheden af. Så kort sagt: ryd op efter dig selv og sig det gerne videre til folk der ikke har hørt det.

En anden ting folk nok også lige skal gøre op med sig selv er hvordan man opføre sig i sin bil dernede, altså nu tænker jeg ikke på folk der accelere lidt hådt, for det tror jeg sgu mere eller mindre vi alle gør for det lyder jo godt nede i sådan en kælder, men sådan noget som at lave hjulspænd så der kommer sorte streger er jo med til at ødelægge det for alle os andre, for hvis der kommer en masse sorte streger dernede tvivler jeg på at vi er velkommende dernede selv om vi ryder op efter os selv, og til sidst kan det enda være at det ender med at der kommer bomme op, det er sgu ikke mange steder vi er velkommende her i thisted, så når vi endelig har fået lov til at være dernede, synes jeg godt vi kan opføre os lidt pænt så vi må blive ved med at være der.

Dette er jo bare hvad jeg synes, skriv gerne hvad i synes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for træf i p-kælderen fredag d. 27
  • #1   28. mar 2009 Fuldstændig enig smiley Tak for det..

  • #2   28. mar 2009 lyder fint, er også en lille ting at tage sit skrald med...

  • #3   28. mar 2009 Mikael L> Var der ikke i aftes, men godt i havde et godt fremmmøde :).

    Jamn det er da logik for perlehøns at der skal ryddes op efter os selv osv.. Men når man tager og kigger på stort set alle andre stedet i tja hele DK hvor folk også bliver bedt om at gøre det - virker det så?
    Narh vel smiley

    Så derfor mener jeg at i stedet for at vi alle spiller hellige og siger at vi nok skal rydde op osv dernede.. Kan vi så ikke lige så godt først som sidst få fundet nogle stykker der rydder op efter os alle hver gang vi holder noget dernede?
    Vi kender det jo oz fra FoodParken, alle siger at de nok skal smide deres affaldt i skraldespanden osv osv - men det bliver jo ikke gjort!
    Siger bestemt ikke jeg selv er bedre - dette er bare et forslag..


  • #4   28. mar 2009 Hmm altså jeg vil da godt indrømme at jeg stillede en dåse dernede i fredags, uden at tænke over det, så jeg er sgu bestemt heller ikke hellig. men da opsynes manden kom og snakkede kunne jeg da godt se det fra deres side og vil da helt klart ryde op efter mig selv en anden gang, jeg har bare ikke rigtig tænkt over det førhen. Men jeg gik da lige hurtig rundt og tog det væreste og smed ud.

    Men jeg tror sgu ikke at der er nogen der vil melde sig frivillig til at gå rundt og ryde op på andre folks lort. Jeg tror bare at vi skal være noget bedre til at minde hinanden om det når vi glemmer det.

    og foodparken og p-kælderen synes jeg ikke helt kan sammenlignes for i foodparken er der ikke nogle skralde spande det er der trods alt i p-kælderen.


  • #5   28. mar 2009 Mikael L> Okay - syntes helt klar godt vi kan give det her et forsøg - men hvis jeg husker ret så mener jeg faktisk at der førhen var nogle der tog nogle affaldssække med over i FoodParken og hængte dem rundt omkring, men de blev ikke rigtig brugt..

    Men ja, hvis vi bare mindre hinanden om det så bør det da ku gå smiley


  • #6   28. mar 2009 Ja det er rigtigt, kan godt huske at der var nogle der tog affalds sække med i foodparken, og kan også godt huske at folk ikke gad bruge dem.

  • #7   29. mar 2009 Hey smiley Og tak for en hyggelig aften ja.

    Stadig en skam at supraen endnu ikke er på plader smiley

    Helt klart, så synes jeg også at man skal rydde op efter sig selv smiley


Kommentér på:
Tak for træf i p-kælderen fredag d. 27

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce