{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

teknisk spørgsmål vedr. el ??? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Efter vores lille skyline power tur, kom jeg til at køre bag ved den sorte R32 GTR som også var med. Hver gang han bremsede så havde han stop lys i alle 4 baglygter, det har jeg ikke i min ???
Jeg har kun stop lys i de 2 yderste baglygter ??
Jeg har tjekket pærene og de er alle ok og er alle med 2 styrker, men det er bare kun de 2 af dem som lyser når jeg bremser. Da jeg så var ved at undersøge det nærmere opdagede jeg. Når jeg tænder på tågelyset, så lyser alle 4 baglygter på normal styrke, altså ligesom når jeg bare køre med normal kørelys ?? det er da heller ikke korrekt ??

Så kunne egentlig godt tænke mig, at vide hvor mange lygter der skal lyse når jeg bremser og hvilke nogen af baglygterne der fungere som tågelys ?? for der er et eller andet som ikke er helt rigtig.. :-S

Vh Kim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  teknisk spørgsmål vedr. el ???
  • #1   11. apr 2009 på min lyser alle fire samme styrke hele tiden, de bliver også kraftigere alle sammen med bremselyset.. har dog ikke tjekket det med tågelyset, mener kun der er en kontakt til foran på min..

  • #2   11. apr 2009 Har du tågelygter foran på din ??

  • #3   11. apr 2009 Så kan det være det er det de har forsøgt på at lave ved min som så er gået lidt i kage for dem. For det var menlig også de 2 yderste der var stop lys på min. Men når så jeg tændte for tåge lys så lyser de bare alle 4 i normal styrke, så der er et eller andet de ikke har fået lavet rigtig.

    Det med at den ikke kan fåes med tåge lys kan jeg ikke forstå. Der er da original monteret kontakt til at tænde tågelys og der er da også multi stik i lednings nettet beregnet lige til at sætte kontakten i ??
    Prøv evt. og se under min profil, der er et billed at kabinen hvor du tydelig kan se kontakten til tåge lys.

    Vh Kim


  • #4   11. apr 2009 Mener også min den første skyline, lyste i alle 4 lygter, når man bremset.

Kommentér på:
teknisk spørgsmål vedr. el ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce