{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Igen en tragisk ulykke..
  • #1   12. apr 2009 Malene Ø: Har du nogen beviser på de ikke gjorde det. Og det er nok ikke alle 3 skyld.

• #2   12. apr 2009 Malene må tydeligvis have overværet ulykken siden hun kan udtale sig om grunden til den er sket eftersom politiet ikke engang kender den. Det er så flot en udtalelse at komme med synes jeg.

Mine tanker går til de pårørende. - R.I.P

• #3   12. apr 2009 hvis de nu havde kørt ordenligt var der heller ikk sket noget..

• #4   12. apr 2009 Jeg skal nok være den første der står fordomsfuld hvis du en dag kommer ud for en ulykke. Det kan du være sikker på. Synes det er så rådden man utaler sig på den måde. Alle er jo klar over at hvis man køre helt efter lovens regler, jamen så er man i hvert fald sikker på der ALDIG sker en noget. Eller!? Malene nogen nøjes med at tænke det. Så er der flk som dig der åbenbart bare må sige det. : /

• #5   12. apr 2009 Malene, kan jo være en af dem har fået et ildebefindene, er det så også at de ikke har kørt ordenligt??????

• #6   12. apr 2009 Synes satme det er en lam besked Malene...
    Har selv været udefor at få et blackout, og heldigvis var der ikke andre med i ulykken...
    Det er sku noget der kan ske for en hver og så længe man ikke ved hvad der er sket, så begynder man sku ikke at udtale sig

• #7   12. apr 2009 jeg er nu ikke helt ene for der er fande mange unge som køre med hovde under armen så sent som i går da vi have et par stk på vej til rømr på mc og vi kørt 80-90 km/t kom der en folk unge snot hovde som smide de ders biler lige ind forand han der forst men,og de ander kørt fande helt op i røven på os.Jeg kan nu hele ikke helt forstå Malene hvordan du kan udtal dig i den her sag vis du ikke selv har vær der

• #8   12. apr 2009 kan jo være mange ting der spiller ind ved sådan en ulykke sys lige det er hårdt nok at bedømme dem på den måde når det ikke er afklaret hvordan det er sket

• #9   15. apr 2009 Olhund J: No offence, men jeg kan slet ikke forstå din historie...

Kommentér på:
Igen en tragisk ulykke..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce