Kobling - Problem {{forumTopicSubject}}
Hey gutter.
håber lidt på at i kan hjælpe mig med mit problem.
Det startede med at bilen ikke kunne koble helt ud, så den kørte stadig lidt frem ad når koblingen var i bund, dermed er det heller ikke skide nemt og skifte gear.
Eftersom det ikke er kabel på sådan en hund, er det jo ikke bare og stramme, og har i forvejen ikke for godt forstand på det.
Men der kunn pumpes tryk på systemet før, men så prøvede vi og skifte slavecylinderen, hvilket så resulterede i at koblingen bare bliver i bund nu. Hvor sidder beholderen overhovedet til det system, for det ligner sku at rørrene går ind i bremseforstærkeren?
Jeg ved ikke om jeg selv skal til og rode med det hvis i har nogle ideer, den ryger nok til en der ved mere om det, men det ville da være rart lige og have en idé om hvad det kunne være.
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 789
- koblingen er hydraulisk på sådan en fætter,
så den bruger din bremsevæske i stedet for
såe' se lige om der er bremsevæske på den
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 284
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 654
jun 2006
mar 2008
jun 2006
pedalen er holdt nede, skruen strammes. der pumpes tryk, trykket holdes mens skruen løsnes. dette gentages, indtil der ikke er luft i.
Men kan så ikke garantere hvordan det er foregået med den nye cylinder, for der var jeg der ikke. men regner da stærkt med at det er foregået på samme måde.
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 52
jeg kunne heller ikke få luftet min ud og kunne heller ikke lave tryk men gad ikke rode mere med det den aften og næste dag så var der tryk.
håber du kan bruge det til noget
mar 2008
jun 2006
mange tak for hjælpen allesammen
Kobling - Problem
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside