{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

diverse dele {{forumTopicSubject}}

hej - som I nok kan forstå, er jeg ved at skaffe en masse dele hjem til min skyline.. jeg har også fundet en masse gode sider osv, men jeg vil nu lige høre jer herinde ad også, da det hele er lidt nemmere når det foregår på dansk smiley

1. skal jeg have skaffet et speedometer, et nismo 320km/t, men jeg kan ikke finde et fra england, for det er lidt nederen at vente en måned hvis man skal have det fra japan eller et andet sted langtfra.

2. et lækkert frontmonteret intercooler kit, som ikke tager en evighed at få hjem smiley

og så har jeg også en smule defekte inderskærme foran, men det kan jeg slet ikke finde, så går ud fra, at man skal bestille dem ved nissan, eller sådan noget?

håber I kan hjælpe..
mvh
3.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  diverse dele
  • #1   21. apr 2009 Sådan et speedo har jeg også kigget efter.. Dog bare til en R34... Hvis du bestiller noget hjem er jeg frisk på en deling af fragt hvis det er.
    Men det vil da være noget nemmere hvis man kunne finde det i england eller noget. Det vil jeg give dig ret i.


  • #2   21. apr 2009 240km/t kan man jo ikke bruge til noget :P.. Det når man jo i 4. gear hehe(overdrivelse fremme forståelse :-D)


  • #3   21. apr 2009 der skal jo også være lidt øjenguf for folk der ikke helt hvilken bil der er, når de kigger ind i kabinen, og ser at speedo'et går til 320 smiley hæhæ

    jeg kommer lige tilbage til dig, Martin! jeg prøver at finde nogle forhandlere osv, når jeg kommer hjem fra arbejdet.


  • #4   22. apr 2009 www.gtc-r.com har deres eget intercooler kit, har det på min bil og fejler intet....299£ for et kit til R33gtst.
    Eneste minus er spændebånd, de er lige til at kaste ud, men det er de fleste alligevel som man får med et intercooler kit.


Kommentér på:
diverse dele

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce