{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Min bil slettet ??!! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, ville lige spørge om det bare er mig, eller om det her virkelig kan passe, at det er i orden ..

Får en mail :

************ (Navn slettet, da det er ulovligt, at hænge en ebstemt bruger ud)
Hjælpe-Administrator

VIP

Skrevet: 20-04-2009 19:02:00

Hej KAHYA,
Vi kan se din bil ikke opfylder alle krav og du bedes derfor rette dem ellers vil den blive slette

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk | Moderator

Og så får jeg denne mail :

Emne: Din profil opfylder ikke alle krav
Skrevet af Besked

Hjælpe-Administrator

VIP

Skrevet: 20-04-2009 19:28:35

Hej KAHYA,

Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dk.

På BilGalleri.dk har du mulighed for at oprette din bil med billeder og tekst. Alle billeder skal være dine egne og iøvrigt skal profilen opfylde de krav der er anført i brugerbetingelserne under profiler. Herunder gælder blandt andet at bilen ikke må være solgt ved oprettelsen og ej heller oprettes som en salgsannonce i profilen.

Samme bil må heller ikke være oprettet mere end en gang, f.eks. for at kunne vise flere billeder. Vi henviser i stedet til at du som noget nyt kan vise flere billeder under menupunktet Fotoalbums. I den forbindelse henviser vi til brugerbetingelserne før du går i gang.

Desværre opfylder din profil ikke alle anførte krav til en profil på BilGalleri.dk og vi har derfor slettet den.

Du er velkommen til at prøve oprette din bil igen såfremt den opfylder ovenstående krav.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk | Moderator

Har ikke været online i mellem tiden, så kunne ikke nå, at rette (ukendt) fejl ??!!

Er det fair? Jeg betaler penge for, at være herinde.....
Sidste gang havde jeg en diskussion med et par mennesker, om at afvise en bil uden grund... Fik nogle udstemmer - 4stk ... Snakkede med en admin, hvor vi kom frem til, at jeg talte fremover, og så glemte vi episoden....

5 min efter, blandede en anden HA sig, åbenbart, samme person som skrev dette i dag, og jeg blev frosset tre dage, hvor efter min bruger, med forudbetalt VIP blev slettet.. Ingen begrundelse, yderligere, at de 4 udstemmer var udslaget....
Og jeg har diskuteret med denne HA fra i dag også, for lang tid siden, på min tidligere bruger, med samme navn ....
Føler det er ved, at blive personligt efterhånden.....

Jeg spilder min tid og mine penge på, at oprette min bil, pga ham der, han er "efter" mig .....

Er det mig som er gal på den eller ej? Mener, at min bil opfylder ALLE krav de har stillet.. Folk stemte den også ind... Billederne er fra den gamle profil, så de kunne ikke fejle det helt store, bortset fra to af dem er taget om aftenen, men stadig hvert fald okay tydeligt...... og der var 7 billeder.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min bil slettet ??!!
Kommentér på:
Min bil slettet ??!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce