{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Ang. Mødes i støvring klokken 20.00 {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.
Vi stod nogle stykker og snakkede om igår at det egentlig var meget fedt at vi startede op i støvring, istedet for ved bilka.
Og kunne man så få grillbaren til at holde åben os ville det jo klart være et ligeså stort hit.

Så det vi egentlig ville hører efter, er hva i andre mener om at starte i støvring klokken 20.00 hver gang?
For når vi er så mange må der os være en masse delte meninger. Så kom med jeres mening!

Og det er bare for at hører hva i andre mener om det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Mødes i støvring klokken 20.00
  • #1   25. apr 2009 hmm.. tror det kunne være lige så fedt i støvring, og kører tiden bliver lidt kortere for vores vedkommende..:)

• #2   25. apr 2009 Der er bare mange der aldrig vil finde ud af det og så mødes de stadig ved bilka.

• #3   25. apr 2009 Jamen det er os bare det med at man mødes et sted, kører videre til et andet sted. og ingen faste tidspunkter på hvornår man egentlig kører videre. det er os lidt træls for dem der kommer lidt senere jo.
    Og vi syntes faktisk igår at det var rigtig kanon og kører direkte.
    Altså vi ved godt at vi os har fået lov til at være ved bilka. Men har vi os ved støvring. Og umiddelbart så er man lidt "mere" udsat for politi ved bilka i end i støvring. Men igen, kom med jeres meninger smiley

• #4   25. apr 2009 Et par af mine kammerater har sagt det samme, men ved sq ikke, er bange for der er for mange der stadig vil køre til euromaster kl 20...

• #5   25. apr 2009 folk fandt da ret hurtigt ud af det igår at det var i støvring det foregik. Syntes det var kommet godt rundt til folk hvor det var henne.

• #6   25. apr 2009 Jeg bliver ved Bilka...... Der er ALT for lidt plads ude i Støvring, og hvorfor være bange for politiet ude ved Bilka ??

Ligeledes kommer der en del mennesker, for at afholde træf, og en del af dem vil ikke forbindes til ræs, og så plejer det at passe med at de kan trille hjem, når vi andre kører til Støvring .......

Desuden har vi holdt ved Bilka i så mange år nu.....

• #7   25. apr 2009 Jeg synes nu også det er meget godt at starte op ved Bilka. I går så vi jo tydeligt at vi har pladsproblemer i Støvring, det er jo ikke "normalt" at der holder biler overalt, på diverse "indfaldsveje" osv smiley

Alt andet lige synes jeg så ikke at pladsproblemet skal være et argument MOD at mødes i Støvring, da vi jo stadig vil have problemet selvom vi "kører videre" til Støvring fra Bilka. smiley

• #8   25. apr 2009 Jo men det er ikke ligeså mange der kører med til Støvring ..... altså under normale forhold....

• #9   25. apr 2009 Jeg vil da også mene at det skal forsætte som altid med Bilka kl 20.00 og så kan vi trille til støvring senere.. for der er mange "nye" som kan finde bilka men er usikker på hvordan man kommer til støvring. har jeg oplevet flere gange at folk har skrevet til mig her inde for at få en adresse på støvring.

• #10   25. apr 2009 Det mystiske er så bare at Støvring er meget lettere at finde end Bilka smiley

• #11   25. apr 2009 Har lidt en delt mening om det.

- Altså for mig, er det helt klart bedst hvis vi kunne starte kl. 20 i Støvring, i stedet for ved Bilka, da jeg bor i Støvring smiley

- Men kan sagtens se det fra den anden side af, alle ved jo at det er hver fredag kl. 20 ved Bilka, så hvis man pludselig skulle til at lave om på det, tror jeg der går rigtig laaaaang tid før ALLE ved at det pludselig starter i Støvring.

En anden ting er, at der er meget mere plads ved Bilka, end i Støvring - Nu var jeg ikke selv derude igår, men man hører, at der skulle være prop fyldt ude ved OK igår. Så syntes egentlig stadig vi skal kører til Bilka først, selvom det nok var smartest og nemmest at kører til Støvring til at starte med.

• #12   25. apr 2009 Jeg bliver ved Bilka ihvertfald ......

• #13   25. apr 2009 Ja jeg holder sgu også på Bilka... Det kender folk, og de ved det er der det sker først...

• #14   25. apr 2009 ja, men der var sku da os proppet ude i støvring den første aften hvor tv2 var ude og kigge os. Altså helt ærligt så tror jeg sku ikk på at man ændrer på pladsproblemet ved at starte ved bilka og så kører til støvring. For det med at vi er så mange ude ved støvring nu er bare tegn på kæmpe stort fremøde. og det tror jeg ikk vi får ændret på uanset hvor vi starter. Det er bare tegn på at folk gider det race mere end de har villet førhen. Men igen. meningen med mit indlæg er bare og hører folks delte meninger omkring det her. Vi siger ikk vi vil møde op i støvring istedet for bilka. Bare hører folks mening om det jo.

• #15   26. apr 2009 Problemet er bare at folk ikke fatter at parkere deres biler.. Jeg holder på at hvis folk havde prøvet at få lidt system i det nede bag ved kunne vi have været der i går.

• #17   26. apr 2009 Ville være lidt surt at kører til pandrup og så få 500kr i bøde pr bil.

• #18   26. apr 2009 Fordi der er indkørsel forbudt medmindre man har en grund til at være der.

• #19   26. apr 2009 Det kan i værste fald kaldes ulovlig indtrængen, det giver en 2½ årig plet på straffen smiley

• #20   26. apr 2009 Hvis det er blevet privat område i Pandrup, så koster det ikke 500 kr pr bil, men 500 kr pr person i bilen..... Det gør man hvert fald på grønlandshavnen.....

• #21   28. apr 2009 Jeg syntes det lyder som en god ide men dem der villa mødes ved bilka skal også have lov til det.

• #22   28. apr 2009 Jamen helt klart.. det var os for at hører hvor mange der syns om ideen om at mødes i støvring klokken 20.00 og hvor mange der egentlig vil møde op i støvring istedet for bilka.

• #23   28. apr 2009 Synes ikke det er en god ide hvis det splitter folk op..
    Kan godt se de positive ting ved og starte i støvring, men omvendt hedder det jo Striben Aalborg, og vi har altid startet ved Bilka/Euromaster..

• #24   28. apr 2009 ja det ved jeg godt.. har selv været med i 4år nu.. men det var som skrevet os bare noget vi var kommet til at snakke om i fredags at det egentlig var skønnere at starte direkte. Men vi plejede os kører race ved østhavnen, og så ved fibertex. og er nu flyttet til støvring. så det er jo ikk anderledes og flytte helt til støvring end at vi har flyttet det andet. men det var os bare for at hører folks mening om sagen.

Kommentér på:
Ang. Mødes i støvring klokken 20.00

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce