{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.204 visninger | Oprettet:

El / generator problem E30 {{forumTopicSubject}}

Det hele startede med den aflader sig selv har så købt nyt laderelæ da det var det der var fejlen på min gamle E30, det er ik kommet endnu og bilen har holdt stille siden torsdag.
Har så haft batt inde for at lade op i nat så bilen kunne komme hjem til mig selv men nu vil den overhovede ik starte Centrallås virker ikke Radioen bliver varm kontrolpanel virker ikke CHECK lampen blinker ikke men lyser konstant.. den kan heller ik trækkes igang...

Da jeg stilte den i torsdags virkede det hele. ud over den afladede sig selv det havede den gjord i 2-3dage...

Nogen som har nogen forslag. er der sikringer andre steder end i sikringsboksen for der er ik sprunget nogen...

Fik så et forslag hvor jeg skulle tjekke stelforbindelser de ser okay ud:-) men da jeg skubbede rørte ved neneratoren begyndte den at ryge helt vild og lugte to mså strømmen fra bilen. der er stadig ingen sprungene sikringer..

Får en anden generator idag men kan den gamle virkelig ha været så ødelagt indeni at den laver alle disse problemer????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El / generator problem E30
Kommentér på:
El / generator problem E30

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce