{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

aircon vs klima {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

Vi har idag pillet aircon-anlægget af min kammerats drifter. Og så fik jeg den gode íde at udskifte mit klima-anlæg, med hans aircon. Da min bil kun blir en "semi" drifter når den engang er færdig. Og derfor godt kan klare lidt luxus smiley
Så mine spørgsmål er:

1) Kan et aircon-anlæg fra en japansk sil80 med en sr20det motor, monteres i min europæiske 200sx med ca18det?

2) Hvis det kan. Er der så nogen herinde der har fortaget en sådan "operation". Og kan fortælle mig hvor svært det er og om der er noget jeg skal vide inden.

håber i kan hjælpe mig................

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aircon vs klima
  • #1   8. maj 2009 hej jeg havde samme ide med min s13 da jeg stod med front cut fra en s14. men det kunne ikke lade sig gøre da s14 var højre styret og det hele derfor vente den forkerte vej.

men nu dit jo så fra en 180 og vil så ikke udelukke at du kan tag og bygge de to systemmer sammen på en måde, tror dog desværre det bliver svært.

• #2   8. maj 2009 Ehhh... mig ikke forstå, klima er bedre end aircon, men der er vel ikke lavet klima i en 200sx? Mener du at du vil montere aircon bare ller hvad?

• #3   9. maj 2009 jeg har lavet mit aircon om til klima fra en 180sx, så det kan man sagtens, da man "kun" skal bruge alt det elektroniske udstyr.
    De gamle rør, kondensor, pumpe og element er det samme.

• #4   9. maj 2009 hov... det er også bare mig der har fået byttet om på tingende......
    Jeg mener selvfølgelig aircon til klima og ikke omvendt smiley

• #5   9. maj 2009 du skal bruge en del af tingene, og jeg har et ekstra sæt i overskud som jeg jo kunne sælge videre.

du skal bruge:
    klimapanelet i midterkonsolen
    ledningsnettet med alle stik og relæet
    luftspjældsmotor (istedet for kabeltrækket til varm/kold luft)
    solsensor
    indetemperatursensor
    udetemperatursensor
    blæsermodstand

og så skal der flettes en masse ledninger sammen, da airconpanelets stik skal kobles på klimaanlæggets stik, men det kan man sagtens finde rundt omkring på nettet.

Kommentér på:
aircon vs klima

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce