{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt træning
  • #1   11. maj 2009 Jeg er også igang med at tabe mig, er også lidt af en stor fyr.. Men det vigtigste er kosten! Han skal være i kalorie underskud..

• #2   11. maj 2009 Vil du have en diet der er sund men skal 100% overholdes og tabes over 20 kg om måneden? så skriv Privat til mig smiley

• #3   11. maj 2009 JA tak send også mig en PB

• #4   11. maj 2009 Mandag: Frugt og ca 2 liter vand
    Tirsdag: Grønsager og ca 2 liter vand
    Onsdag: 8 bananer og 1 liter skummetmælk
    Torsdag: Frugt og ca 2 liter vand
    Fredag: Grønsager og ca 2 liter vand
    Lørdag: Halv kilo kød og 2 kartofler og ca 2 liter vand
    Søndag: Halv kilo kød og Salat og ca 2 liter vand

OBS: Når du spiser frugt må du ikke spise bananer. Når du spiser grøntsagder må du ikke spise kartofler. Når du skal spise frugt må du spise så meget du kan og samme med grønt sager ellers følg det der står, brød må ikke spises forstår du ikke eller har spørgsmål så skriv privat og spørg smiley

SKAL 100% OVERHOLDES

• #5   11. maj 2009 må man ikke spise brød i hverdagene

• #6   11. maj 2009 Brød må slet ikke spises smiley

• #7   11. maj 2009 Samir send pb

• #8   11. maj 2009 BMW ! : ikk min bror i hvert fald smiley hvis han ikk få ris daligt så han sur smiley

• #9   11. maj 2009 hvis man nu bare spiser sundt, og løber en time eller 2 om dagen kan man sagtens tabe sig, men hvis det skal gå stærkt så er det rigtigt som samir skriver. MEN jeg kender en del der har prøvet lignene kure, hvor man lever af nærmest ingenting, og de fleste tager det hele på igen på under en måned, man kan jo ikke tabe sig, og så gå tilbage til sine gamle spise vaner bagefter, hvis man skal tabe sig og holde det skal man ændre sine mad vaner.

• #10   11. maj 2009 Brian : Eniig med dig..

BMW : tænk hvis jeg printer den trænings program som samir sendt og giver den til min bror .. sværger få en sko flyvende hahahaha

• #11   11. maj 2009 giderr han træne? og hvis han fik en kur han skulle spise efter, vil han så holde den?

det er heller ikke meget ved at tage sig sammen i et par måneder og så gider man ikke rigtig mere, så kommer det jo også tilbage igen.

kort og godt skal han bare spise mindre end han forbrænder.

• #12   11. maj 2009 Samir hvbordan kan det være sundt? Hvor bliver alle de umættede fedtsyre af? Vitaminerne? Jern? Protein? Mineralerne?

Den eneste måde man kan tabe sig sikkeret på er at spise sundt og ik det der sultestrejke

• #13   11. maj 2009 Gürkan- vitamin piller habibi, der er alle de vigtigste vetamineri!! den kur de snakker om med frugten virker 100% den skal bare overholdes altid, og ja vetaminerne er os max vigtig, men der er piller bedst!!

• #14   11. maj 2009 Mehidin A : er jeg så ikk en mand fordi jeg vejer 71 `? smiley hehhe

• #15   11. maj 2009 Jeg kan sku ikk leve uden min mors mad og brød smiley

• #16   11. maj 2009 smiley

• #17   13. maj 2009 Ris, kød, hvid brød alt sammen er mega dårligt for os haha og jeg spiser ikke andet..

• #18   13. maj 2009 Daniel, hvorfor er kød dårligt?

• #19   13. maj 2009 Højere risiko for lungekræft, brystkræft, prostatakræft, leverkræft og kræft i bugspytkirtlen. Der er også højere risiko for hjertesygdomme.

Men der er selvfølgelig også nogle gode ting ved kød, men jeg er ikke sikker på det opvejer de dårlige. Der er jo masser af jern, zink vitaminer og protein. Men det kan man også optage gennem vegetabilske fødevarer, altså grøntsager og frugter.

• #20   13. maj 2009 Jeg vil gerne se dig få lungekræft, prostatakræft. brystkræft, lever kræft osv ved normal forbrug af kød. Som om du får de der sygdomme ved normal spisning, ville ca 6.5 mia mennesker have kræft... Mennesker er indrettet til at spise kød. Nok derfor vi har skarpe tænder...

• #21   13. maj 2009 Gürhan det øger altså _risikoen_ for at få lungekræft etc og hjertesygdomme hvis man spiser kød. Det betyder ikke at hvis man spiser kød så er der statsgaranti for at få leverkræft. Jeg spiser også selv kød fordi det smager godt, men jeg prøver at lade være. smiley

Samir har lige et spørgsmål til dig. Hvis man vælger at følge din diæt, må man så spise alle de grøntsager og frugter man vil når det er den dag bortset fra banan eller er der andre ting man skal passe på med at spise? Fx må man godt spise nødder, dadler, figner og abrikoser? smiley overvejer lidt at prøve din kur. Hvad med drikke chai og kaffe?

• #22   13. maj 2009 grøn te? Er det økologisk eller hvad mener du? smiley

• #23   13. maj 2009 Hej.. For at han skal tabe sig skal han ikke bruge et trænings eller kost program, jeg læste tidligere at han eks. vis ikke kunne holde sig fra ris...

Det mest enkle, som alle kan forstå, handler blot om at forbruge al den energi man indtager... dertil er kød dog ikke en god ting fordi kød indeholder mere end dobbelt så meget energi som grøntsager, hvilket så skal forbrændes...

Men han skal endelig spise alt men med måde, og vigtigst af alt, så skal han træne, og det hedder ikke styrketræning eller noget, istedet skal han investerer i et par løbesko og nogle shorts...

Jeg forstår godt at det er nemmere sagt end gjort og jo det er det fandeme...

En god måde at begynde på er at løbe 1,5 min og gå 1 min... og starte sådan og så bygge det stiller roligt op i forhold til hvad han kan klare...

Det er dumt at prøve at løbe og forvente gode resultater fordi hvis man ikke har trænet sin kondi før kan man løbe 5 min og ikke mer', og så bliver man utålmodig og opgiver..

men han skal løbe, fordi det forbrænder, han skal altså lave cardiovaskulær træning, han skal træne med noget hvor hans puls stiger, fordi ellers får han ikke forbrændt noget...

MVH

• #24   13. maj 2009 Bilal, præcis! Det vigtige er at ligge i kalorieunderskud... Længere er den ikke.

Og under jorden, jeg vil gerne se FAKTA på han skal holde sig fra kød

• #26   13. maj 2009 det utroligt usundt at prøve på at tabe sig uden kød, fordi kød indeholder fedt og kulhydrater som er undgåelige hvis du vil miste fedtprocenten... fordi du skal samtidig have noget dine muskler skal kunne arbejde på.. ihvertfald... man skal spise..
    Nogle gode tricks til at spise mindre:

- - put mindre i din tallerken for så at putte mere hvis du ikke bliver mæt af det du allerede har puttet og spist færdigt...

- - spis langsomt, fordi det tager 20min fra at du er mæt og at din hjerne får besked om det... og på de minutter kan man indtage masser af mad...

lige hurtige tommelfinger regler.. hehe ... men de er gode og ærlige...

• #27   13. maj 2009 UnderJorden, det skal ikke undrer mig hvis det er en planteæder som har skrevet det der. Der står intet om hvilket omfang af kødspisning som kan forårsage det du nævner. Plus du kan også få kræft af at drikke vand, skal vi også stoppe med det? smiley

Man ska være kritisk overfor det man læser på wiki

• #28   13. maj 2009 husk at wikipedia kan alle og enhver skrive i... faktisk så har jeg her en hjemmeside hvor man har lagt alle encyklepædier(ved ikke om det er stavet rigtigt), på nettet... og forskellen er så at det link jeg ligger, her skal inholdes og det bliver godkendt af rigtige professorer før man gør' det offentligt...

www.denstoredanske.dk

• #29   13. maj 2009 Brownie, laaaangt fra. Et normalt menneske indtager mellem 3-5000 kalorier om dagen smiley 1100, tror det er hvad et lille barn får... Jeg målte engang mit indtag og det var på omkring 4000, men dengang der spiste jeg også som en hest for at blive stor... smiley nu måske 2500-3000 MAX

• #30   13. maj 2009 Man siger generelt, at hvis man vil have et moderat vægttab skal man ligge med omkring 500kcal i underskud og 500kcal i overskud hvis man vil tage på...

haha jeg spiste ligeså meget som en hest så smiley haha

• #31   13. maj 2009 Jaa, men jeg gør det heller ikk mere... er stoppet med styrketræning... det blev for meget ved siden af boksning... og jeg vejer stadigvæk 96-100kg... så det fint nok.. smiley men skal ned på 89

• #32   13. maj 2009 Jaa, men jeg gør det heller ikk mere... er stoppet med styrketræning... det blev for meget ved siden af boksning... og jeg vejer stadigvæk 96-100kg... så det fint nok.. smiley men skal ned på 89

• #33   13. maj 2009 Jamen jeg skal tabe mig til en vægtklasse... jeg kan ikke klare mig i sådan en vægtklasse, de der okser vil æde mig levende:P

• #34   13. maj 2009 Ved da godt wikipedia er en encyklopædi skrevet af frivillige, men tit og ofte er den trods alt aligevel korrekt. Der er selvfølgelig nogle gode vitaminer og mineraler i kød - men de kan allesammen indtages i form af vegetabilske fødevarer hvis man vil have protein kan man bare spise en masse korn, bønner, linser og nødder. Hvis man vil have vitaminer spiser man varieret frugt. Det er altså ikke nogen nødvendighed for mennesker at spise kød, og jo mindre jo bedre. Men fisk skulle vist være gavnligt på grund af nogle olier som de indeholder.

Her siger en rapport udfærdiget af University of North Carolina, at:
    "Red and processed meat intakes were associated with modest increases in total mortality, cancer mortality, and cardiovascular disease mortality." Der er altså en snæver sammenhæng mellem indtag af rødt kød og kræft og dødsdfald.
    http://archinte.ama-assn.org/cgi/content/abstract/169/6/562
    Og her fortæller de hvordan en reduktion af ens indtag af kød kan forbedre helbredet:
    http://archinte.ama-assn.org/cgi/content/extract/169/6/543

Her siger kræftens bekæmpelse at kød ikke er godt:
    http://www.cancer.dk/Cancer/Nyheder/Presseklip/presseklip24032009.htm
    http://www.cancer.dk/Alt+om+kraeft/kraeftsygdomme/mave/kodogmavekraft.htm
    http://www.cancer.dk/Forskning/nyheder/forskningsnyheder+2006/roedtkoed.htm

• #35   13. maj 2009 Det vil sige alt med måde.. Spiser man rødt kød en gang om ugen er det ikke nævneværdigt risikofyldt, men spiser man det mere end 5-6 gange om ugen eller hver dag så er det ensbetydende ed op mod 30% større risiko for bestemte former for kræft. Blandt andet herfor søger jeg selv at skære ned på mit indtag af kød. smiley

• #36   13. maj 2009 Underjorden, jeg kan stadigvæk ikke tage de undersøgelser seriøst. Man får kræft af ALT efterhånden. Du kan få kræft af at spise ikkevaskede grøntsager fx... Du får kræft af at tænke for meget på en ting der VIRKELIG går dig meget på. Du kan få kræft bare sådan uden videre.

Alt med måde som du siger, men normalt og moderat brug at kød kan ikke forårsage kræft... det er fakta, ellers ville menneskeden have fået kræft igennem flere tusinde år...

• #37   13. maj 2009 hey husk altid at forberede kød... men også med måde... du skal helt klart dræbe bakterier der kan forårsage onkogene ekspressioner... det gør du ved at forberede køddet, varmt... men husk at holde det lidt blødt fordi ellers nedbrydes alle de gode proteiner også...

men det er i dagens verden hvor kød er en billig varer dumt at udelade den... fordi det er alt for svært at kunne lave en kostplan der dækker over... se bønderne i stadig lidt fattige lande, ser de helt raske ud..??

og en anden tommelfingerregel..:::

spis ALDRIG MERE END 3 FRUGTER OM DAGEN... fordi de har fedtsyrer der sidder specielt godt omkring tarm osv, og dermed maven... så pas på med jeres frugter...

• #38   13. maj 2009 Det har også noget at gøre med moderne produktionsmetoder. Den enorme brug af pesticider er ikke godt for vores kroppe. Vi kan umuligt skylle og stege alle pesticider ud af vores madvarer.

• #39   13. maj 2009 Hvordan kan jeg ta på smiley så alt det jeg spiser blivr til muskler ? for træner tit

• #40   14. maj 2009 kastr op ligeså snart jeg hører ordet protien baaa3,, drAk en glas før og kunne ik lide den .. brækkede mig med det samme ..

• #41   14. maj 2009 det er rigtigt... men det bare idet du forbereder dit kød skal du nok komme af med de livsfarlige bakterier...

og man skal ikke just spise... så bliver du måske større men ikke stærkere... du bliver stærk og rund men ikke noget der ser trænet ud...

du skal huske proteiner... kuldhydrater... fedt osv osv... men brownie's sidste besked er god kort og kontant...

men gør alt med måde...

• #42   14. maj 2009 yes det er rigtigt med sukker men pas på med sukkeret... godt nok siges det at man skal have sukker, men proteiner består desuden af sukkerarter... kød kan nedbrydes til sukkerarter osv osv... smiley

• #43   14. maj 2009 vil hellere spise hunde end at drikke protiner .. walla bilal og brownie har ikk gode råd .. end at spis fedt ? når der kan drikkes efter træning eller spises

• #44   14. maj 2009 tror ikke du får proteiner ud af hunde...haha... men altså du kan sagtens hente dine proteiner hjem uden at indtage det som pulver... igennem kød, kylling osv osv... men altså hvis du havde haft mere viden havde du muligvis forstået os... altså fedt er ikke bare fedt som i hverdagen... men det er indviklet... men altså dette emne er noget der kan behandles på mange måder... forstår sågar heller ikke din besked helt fuld ud..??

• #45   14. maj 2009 achmed, hvis det du spiser til muskler, så har du jo ikk nogle problemer. glæder mig til at se dig veje 90kg med en fedtprocent på 5-6 stykker...

• #46   14. maj 2009 Bilal har ret. Ernæring er et meget kompleks område. Det bedste du kan gøre er at høre din læge, ernæringseksperter, høre rundt omkring på nettet og så sammenligne deres svar og så beslutte dig for hvad du så tror er det bedste at gøre.

umiddelbart kan jeg kun lige komme i tanke om

netdoktor.dk og bodyhouse.dk

• #47   14. maj 2009 Mit træningsprogram. :
    mandag : fodbold
    tisdag : styrketræning
    onsdag : styrketræning
    Torsdag : fodbold
    fredag : styrketræning
    lørdag : fodboldkamp eller styreketræning
    søndag : Pause.
    og jeg ved hvad der ska spise efter træning og sådan,. men det jeg spørge om bilal er om du ikke kender nogle drinks ? protiener evt. som kan drikkes hvor man ikk smager protiener

• #48   14. maj 2009 der er også endnu en hjemmeside:

bodybuilding.dk

man skal prøve forskelligt fordi alt virker ikke ligeligt på alt og alle...

• #49   14. maj 2009 UnderJorden. Ja bodyhouse.dk er godt hvis han ska lære hvilken begynderkur han skal starte smiley

hold dig hellere til getbig.dk motiononline.dk og bodybuilding.dk

Kommentér på:
Vægt træning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce