{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Udskiftning af Kat til rustfri rør... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.. oprettetede ellers denne her inde på den alm tunings forum men fik ikke nogle svar... så prøver lige at få hjælp her?
Skal lige have lavet min udstødning om i løbet af næste uge da de gamle kat. alligevel er trætte men så der var sådan en X mellem udstødningerne ca midt i bilen det er en BMW E36 328i Coupe med en M52 motor har banan og 2 x 2" der fra til lige efter mine kat og der fra 2x3" resten og Side by Side lydpotte til slut. men den der X mellem kat og mellem potterne tror jeg det er. Er det kun til at stabilisere min tomgang og er det bedst at fjerne også den helt for at få bedre flow i det hele?
Nogle som har erfaringer med at fjerne kat + mellem pot på sådanne BMWer og gir det noget andet en lyd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskiftning af Kat til rustfri rør...
  • #1   12. maj 2009 Du kan være sikker på der er en grund til det X rør er der når det er org. fra fabrik. Men bibehold det X rør og svejs noget nyt rustfrit i istedetfor dine kat. Det kan godt koste en slag over fingrene hvis du bliver taget ud kat. meen chancen er lille..
    Om det giver noget tvivler jeg på, men sikkert en fin lyd.
    Hvis du vil have fin lyd og effekt så invester i et komplet m3 system hvor der er samme diameter og nogle kloge mennesker der har regnet på sagerne.

• #2   12. maj 2009 Jaaa... det koster bare lidt mere med M3 dele... skulle lige betale lidt over 17k til Told og Skat (men for dem tilbage når jeg sender bilen ud af DK igen næste måned) Det var ikke lige med i min Budget, så det skal lige være en billig løsning lige nu. smiley

• #3   12. maj 2009 Ja det er jo en træls hilsen og få, kan man sige...
    Men pas på at du ikke bare murer forskellige størrelser rør sammen så mister du effekt. Der skal være en vis form for modtryk i systemet og det forsvinder når systemet udvides ukontroleret.

• #4   12. maj 2009 de dele som er købt til den er fra koed... men skal rulles igen efter det så må vi lige se hvordan det ser ud...

Kommentér på:
Udskiftning af Kat til rustfri rør...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce