{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Flytte fra bornholm {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kender ikke andre "bornholmer forums" hvor man kan snakke med andre bornholmere så håber det er iorden at jeg stiller mit spørgsmål her selvom det faktisk ikke har så meget med biler af gøre smiley

jeg flytter fra bornholm i slutningen af December iår (bliver nok 31 December) ville i denne sammenhæng høre hvad andre gør når de skal have deres ting over? den oplagte er jo at leje en stor varevogn (har ikke mere end det kan være i en stor varevogn) hos europcar på havnen i rønne som jeg engang har gjort og tage over sverige og smide tingene af i københavn (nærmere rødovre hvor jeg flytter til) og derefter tage tilbage over sverige og aflevere bilen i rønne.
men syntes det lyder lidt som en dyr løsning. for skal jo også have min egen bil over (den har ikke trækkrog).
håber der er nogle der har nogle super gode forslag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte fra bornholm
  • #1   14. maj 2009 Hey Henrik, der er flere af de Bornholmske flytte forretninger der også køre på Sjælland og gerne tager ting med frem og tilbage. F.eks. da jeg skulle flytte til Bornholm i 2003, ringede min far til et flytte firma fra Lobæk (tror jeg det var) de havde en vogn i Helsingør, og kom så forbi Nørrebro senere samme dag, for at tage alle mine ting med til øen. Det kostede 1000kr... Dagen efter fik vi så tingene afleveret i Rønne... Så det er klart billigt at tjekke med nogen flytte firmaer, og hvis du er rigtig heldig, er der andre der skal have ting flyttet herover, og plads ledig i en vogn.

• #2   14. maj 2009 uden at jeg vil hænges op på det..
    så efter hva jeg ved, så har de fleste vognmænd og flyttefirmaer her på øen ikke mange læs til fastlandet, og eftersom de alligevel SKAL der over for at hente et læs, så skulle du gerne kunne få det billigere med den vej...
    Min far som ejer HGN-transport, tager til tider også flyttelæs med fra øen, men desværre kører han ikke så meget i københavn, så tror det ikke han kan gør jobbet så billigt, men du skal da være velkommen til at ringe til ham og få et tilbud....

Ellers vil jeg foreslå Schou´s flytteforetning, som jeg også kender godt, og jeg mener han har en bil på fastlandet rimelig tit, så vil foreslå at du også kan ringe til ham og hører, og han kører også i KBH...

- Simon N.

• #3   15. maj 2009 smid mig en pm kan måske hjælpe dig henrik

• #4   15. maj 2009 Dengang min far var flytte mand hos schous der kørte han nærmest primært på sjælland og tilbage.. så mon ikke de stadig gør det?..

det ihvertfald et opkald værd

• #5   15. maj 2009 ja schous det brugte vi også da vi skulle have ting over til fastlandet.

• #6   15. maj 2009 takker for de mange svar smiley giver lige schous et kald ;D

Kommentér på:
Flytte fra bornholm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce