Flytte fra bornholm {{forumTopicSubject}}
Ja jeg kender ikke andre "bornholmer forums" hvor man kan snakke med andre bornholmere så håber det er iorden at jeg stiller mit spørgsmål her selvom det faktisk ikke har så meget med biler af gøre
jeg flytter fra bornholm i slutningen af December iår (bliver nok 31 December) ville i denne sammenhæng høre hvad andre gør når de skal have deres ting over? den oplagte er jo at leje en stor varevogn (har ikke mere end det kan være i en stor varevogn) hos europcar på havnen i rønne som jeg engang har gjort og tage over sverige og smide tingene af i københavn (nærmere rødovre hvor jeg flytter til) og derefter tage tilbage over sverige og aflevere bilen i rønne.
men syntes det lyder lidt som en dyr løsning. for skal jo også have min egen bil over (den har ikke trækkrog).
håber der er nogle der har nogle super gode forslag
feb 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 120
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 165
så efter hva jeg ved, så har de fleste vognmænd og flyttefirmaer her på øen ikke mange læs til fastlandet, og eftersom de alligevel SKAL der over for at hente et læs, så skulle du gerne kunne få det billigere med den vej...
Min far som ejer HGN-transport, tager til tider også flyttelæs med fra øen, men desværre kører han ikke så meget i københavn, så tror det ikke han kan gør jobbet så billigt, men du skal da være velkommen til at ringe til ham og få et tilbud....
Ellers vil jeg foreslå Schou´s flytteforetning, som jeg også kender godt, og jeg mener han har en bil på fastlandet rimelig tit, så vil foreslå at du også kan ringe til ham og hører, og han kører også i KBH...
- Simon N.
nov 2003
Følger: 33 Følgere: 83 Biler: 8 Emner: 24 Svar: 2.910
okt 2005
Følger: 57 Følgere: 57 Biler: 4 Emner: 66 Svar: 972
det ihvertfald et opkald værd
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 92
jan 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 242
Flytte fra bornholm
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside