1.744 visninger
|
Oprettet:
vask af mikrofiber? {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer at købe noget microfibre wash + fra CYC til vask af mine mikrifiberklude.
Men vasker i, i hånden eller i maskinen?
Hvis i vasker i maskinen, er der så ikke en masse sæbe-rester i maskinen selv om man kun putter noget "microfibre Wash+" i? Og sæbe er vel ikke godt til kludene?
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 50 Svar: 1.052
jan 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 622
- Jeg bruger CG's MF Wash+, og det er efter min mening rigtigt godt. Jeg har prøvet en masse andre flydende vaskemidler og intet har kunne rense mine klude på nær MF Wash.
Hvis mine klude er meget tilsmudsede giver jeg dem først en tur i en spand med sulfo/opvaskemiddel, skyller dem derefter, og giver dem en tur i vaskemaskinen på 95 grader. Før jeg maskinvasker dem, renser jeg bakken hvor der normalt smides sæbe i og især den til skyllemiddel. Derefter sætter jeg en vask over uden noget i, på f.eks. 60 grader, og først derefter vasker jeg mine klude/klæder. Jeg smider altid MF Wash direkte ind i maskinen istedet for i sæbe bakken. Og der skal ikke ret meget til... Og til selve maskinvasken bruger jeg ikke andet end MF wash.
Venligst,
Ebbe
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 15 Svar: 403
Jeg får måske en flad af rang for denne her.. Men dit forbrug af Thansen produkter MÅ stoppe
Kan du ikke komme forbi en dag, og tag dine klude med, så skal jeg vise dig lidt rigtigt mikrofiber, og forklare dig forskellen på at betale 49 kroner for 1 klud, og 39 kroner for 300 gram ...
Dine Thansen indlæg svarer til at melde sig ind i en Gourmet mad klub og hårdnakket insistere på at Sthryns er VERDENS bedste Paté
( uha, det var 2 statements der kunne få mig i fedtefadet )
Michael - ham med www.bilpleje.nu og www.bilvask.nu
links skal altid med, sådan er livet bare
jan 2003
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 7 Emner: 10 Svar: 429
Jeg slutter op omkring din statement..kunne ikke være sagt bedre..
Vi købte for sjov en pakke mikrofiberklude i Netto,bare lige for at se om de kunne bruges... OG NEJ det kan de så ikke..... føj de var dårlige...
Har du over 1000 Professionelle klude, som bliver vasket HVER dag (ok ikke dem allesammen hver dag,men i forstår.) Vi vasker dem ved 40 grader men tørretumbler dem så selv om man ikke bør, men det er rent tidsmæssigt umuligt at lufttørre dem...
Men de bliver ved med at holde..
Og i min webshopkan man få 10 af de samme klude som vi bruger for 250kr...
Så drop dit T-.Hansen gejl og støt os der prøver at sælge det rigtige..
Kan jo heller ikke passe at det kun er englænderne der kan sælge til denne gruppe?
Anders
Ham med www.klarbil.nu og www.shop.klarbil.nu
apr 2008
Jeg forstår sgu godt dem der køber i UK, og hvis man ikke har noget imod at vente & ikke har noget imod at fejlleverencer sætter en yderligere 1 uge tilbage, så er det helt iorden med mig - men så lavt som pundet er, kan de ikke blive ved med at holde deres priser i det leje.
De skal jo også købe nye varer hjem, og pund/vs USD er sikkert ikke sjovt for tiden.
Mht 10 kroners mikrofiber, så er det jo hvad det er.. Det sjove er, at der ALTID har og ALTID vil være et marked for den slags.. Og for en STOR del af befolkningen dækker dette et behov, til en pris der er forståelig. Så længe kvalitet og pris stemmer overens, har jeg faktisk ikke noget problem med billigklude. Men når man sælger noget under navnet Microfiber, som jeg villle beskrive som toiletpapir, så begynder jeg at få et issue med det
Swedespeed - bliv endeligt ved, jeg ELSKER når du kommer med dine produktudtalelser, de gør seriøst mig til et bedre og mere smilende menneske
Michael.
okt 2006
jan 2003
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 7 Emner: 10 Svar: 429
apr 2008
For 9 kroner lyder famme billigt, og hvis du som bilpleje tumling er tilfreds, så er alle vel tilfredse - og jeg kunne da godt tænke mig at se en godt brugt konkurrent
Send bare en faktura på de 15 kroner det ender med at koste
Mic.
okt 2006
vask af mikrofiber?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside