{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.744 visninger | Oprettet:

vask af mikrofiber? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe noget microfibre wash + fra CYC til vask af mine mikrifiberklude.
Men vasker i, i hånden eller i maskinen?

Hvis i vasker i maskinen, er der så ikke en masse sæbe-rester i maskinen selv om man kun putter noget "microfibre Wash+" i? Og sæbe er vel ikke godt til kludene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vask af mikrofiber?
  • #1   14. maj 2009 vi fyrrer den bare i maskinen vi bruger bare alm vaske midel det er fint nok og så 70 grader det opløser alt fedt stof ved de grader så de ik trækker striber ved enten rude polering eller afvoksning af bilen ..

• #2   14. maj 2009 morten F

- Jeg bruger CG's MF Wash+, og det er efter min mening rigtigt godt. Jeg har prøvet en masse andre flydende vaskemidler og intet har kunne rense mine klude på nær MF Wash.

Hvis mine klude er meget tilsmudsede giver jeg dem først en tur i en spand med sulfo/opvaskemiddel, skyller dem derefter, og giver dem en tur i vaskemaskinen på 95 grader. Før jeg maskinvasker dem, renser jeg bakken hvor der normalt smides sæbe i og især den til skyllemiddel. Derefter sætter jeg en vask over uden noget i, på f.eks. 60 grader, og først derefter vasker jeg mine klude/klæder. Jeg smider altid MF Wash direkte ind i maskinen istedet for i sæbe bakken. Og der skal ikke ret meget til... Og til selve maskinvasken bruger jeg ikke andet end MF wash.

Venligst,

Ebbe

• #3   15. maj 2009 Jeg elsker dig Swedespeed - du er så langt ude med dit Thansen fis! smiley

Jeg får måske en flad af rang for denne her.. Men dit forbrug af Thansen produkter MÅ stoppe smiley
    Kan du ikke komme forbi en dag, og tag dine klude med, så skal jeg vise dig lidt rigtigt mikrofiber, og forklare dig forskellen på at betale 49 kroner for 1 klud, og 39 kroner for 300 gram ...

Dine Thansen indlæg svarer til at melde sig ind i en Gourmet mad klub og hårdnakket insistere på at Sthryns er VERDENS bedste Paté

( uha, det var 2 statements der kunne få mig i fedtefadet )

Michael - ham med www.bilpleje.nu og www.bilvask.nu
    links skal altid med, sådan er livet bare smiley

• #4   15. maj 2009 Michael...

Jeg slutter op omkring din statement..kunne ikke være sagt bedre..
    Vi købte for sjov en pakke mikrofiberklude i Netto,bare lige for at se om de kunne bruges... OG NEJ det kan de så ikke..... føj de var dårlige...

Har du over 1000 Professionelle klude, som bliver vasket HVER dag (ok ikke dem allesammen hver dag,men i forstår.) Vi vasker dem ved 40 grader men tørretumbler dem så selv om man ikke bør, men det er rent tidsmæssigt umuligt at lufttørre dem...

Men de bliver ved med at holde..

Og i min webshopkan man få 10 af de samme klude som vi bruger for 250kr...

Så drop dit T-.Hansen gejl og støt os der prøver at sælge det rigtige..
    Kan jo heller ikke passe at det kun er englænderne der kan sælge til denne gruppe?

Anders
    Ham med www.klarbil.nu og www.shop.klarbil.nu

• #5   15. maj 2009 haha Anders - uha ! jeg var nu ikke SÅ seriøs.

Jeg forstår sgu godt dem der køber i UK, og hvis man ikke har noget imod at vente & ikke har noget imod at fejlleverencer sætter en yderligere 1 uge tilbage, så er det helt iorden med mig - men så lavt som pundet er, kan de ikke blive ved med at holde deres priser i det leje.
    De skal jo også købe nye varer hjem, og pund/vs USD er sikkert ikke sjovt for tiden.

Mht 10 kroners mikrofiber, så er det jo hvad det er.. Det sjove er, at der ALTID har og ALTID vil være et marked for den slags.. Og for en STOR del af befolkningen dækker dette et behov, til en pris der er forståelig. Så længe kvalitet og pris stemmer overens, har jeg faktisk ikke noget problem med billigklude. Men når man sælger noget under navnet Microfiber, som jeg villle beskrive som toiletpapir, så begynder jeg at få et issue med det smiley

Swedespeed - bliv endeligt ved, jeg ELSKER når du kommer med dine produktudtalelser, de gør seriøst mig til et bedre og mere smilende menneske smiley dette sagt i al respekt, og god tone, og med et STORT smil!

Michael.

• #6   15. maj 2009 vi køber dem ved LHG til 9 kr stk og de holder max :0) jeg har set der er mange steder de tager 49 kr pr stk og helt samme klud så der må fan være nogle som tjener kassen på de klude :0) og er fuldstændig enig thansen er noget skrammel ..

• #7   15. maj 2009 Ja pundet er forbandet lavt... Gør det svært at konkurre på netop prisen.. :(Men tilgengæld er det jo fedt nårman forhåbentlig snart skal hente en skyline... he he

• #8   15. maj 2009 Per W, kan du ikke sende mig en du har brugt nogle gange.

For 9 kroner lyder famme billigt, og hvis du som bilpleje tumling er tilfreds, så er alle vel tilfredse - og jeg kunne da godt tænke mig at se en godt brugt konkurrent smiley

Send bare en faktura på de 15 kroner det ender med at koste smiley skal man jo skrive ik ?

Mic.

• #9   15. maj 2009 jo det skal jeg nok send bare en adresse på en pm vi har brugt dem et års tid nu og de er lige så gode som da de var nye. om man kan få nogle bedre kan man nok, men vi er super tilfreds med prisen og kvaliteten..

Kommentér på:
vask af mikrofiber?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce